Hit-Boy - HITstory (2012)

Label: Hits Since '87

1. HITstory (2:48)
  2. Brake Lights (4:44)
  3. Option (2:55)

met Big Sean

4. Old School Caddy (3:44)

met Kid Cudi

5. Fan (4:32)
  6. She Belongs to the City (3:07)
  7. East vs. West (3:07)
  8. Busta Ass Niggas (5:05)

met Bun B en Chip tha Ripper

9. WYW (4:06)

met John Legend

10. Jay-Z Interview (3:43)
  11. Running in Place (3:15)

met Stacy Barthe

avatar van Yestsida
Dit is een gratis LP dat vanaf morgen beschikbaar is. Als producer kan hij wel leuk uit de hoek komen, nu afwachten of hij een heel album kan dragen (ook als rapper natuurlijk).
Jay-Z Interview klinkt in ieder geval al goed.

avatar van Stapler
Wist niet eens dat ie rapte, ben benieuwd!

avatar van Jordyp
Verwachtingen waren erg laag, maar de eerste vier nummers zijn erg sterk. Zijn producties

avatar van Rhythm & Poetry
Sterk geproduceerde tape, de eerste vier nummers zijn inderdaad geweldig. Daarna wordt het wellicht wat teveel van hetzelfde, maar het niveau blijft hoog.

avatar van Jordyp
Helemaal mee eens, met overigens Brake Lights als favoriete track.

avatar van Rhythm & Poetry
Old School Caddy is mijn favoriet.

avatar van Silky & Smooth
Cudi's verse is chill! Verder heerlijk mixtapeje!

avatar van Silky & Smooth
Ik vind dit serieus een van de betere albums dit jaar (ondanks dat het een mixtape is). Producties zijn erg sterk en sfeervol en ook Hit-Boy vind ik een leuke rapper. Lekker relaxed allemaal en precies genoeg gastartiesten om het interessant te houden!

avatar van carero
Bijzonder prettig project. Hoe groot was deze guy en hoe weinig hoor je nu van hem. Ja dat EP'tje met Dom. Maar hij maakte eerst enkel hits.