Missy Elliott - The Cookbook (2005)

R&B
Label: Atlantic

1. Joy (4:50)

met Mike Jones

2. Party Time (3:04)
  3. Irresistible Delicious (4:16)

met Slick Rick

11. Can't Stop (3:49)
  12. Teary Eyed (3:40)
  13. Mommy (2:58)
  14. Click Clack (2:55)
  15. Time and Time Again (3:51)
  16. Bad Man (7:44)

met Vybez Cartel en M.I.A.

Leuk album , het is niet Missy's beste album maar het blijft toch wel leuk , de beste nummers zijn toch wel Lose Control, On & On, Bad Man & Joy.

lekker cdtje , met veel lekkere dansnummers en goede beats 4*

ik ben opzoek naar leuke hip hop cd`s he tliefst geen oude gewoon uit 2006 ofzo ik hou van missy elliott en pharrel vind ik goed heeft weet iemand een hip hop artiest die ook ongeveer deze stylen heeft ?

Geran schreef:
In de Lose Control video is er op het laatst ook nog een vet stukje, weet iemand waar dat van is?

van On & On

1,5
wat een ontzettend irritante cd

Goed album met toppers als Lose Control, Bad Man, On & On, We Run This!

avatar van Reijersen
Beetje eentonig en flak album. Staan een paar goede tracks op (Lose Control, On&On en My Struggles), voor de rest komt het nooit boven de middelmaat uit. 'Joy' vind ik zelfs buitengewoon irritant.

3 sterren.

avatar van BoordAppel
Flak? Moet het Messerschmidts neerhalen ofzo?

avatar van Reijersen
Typfoutje/spellingfout zo te zien. Ik bedoel vlak.

avatar van lizzy123
weten jullie of missy zingt op het nummer remeber when ?? ik hoop dat iemand hier mij antwoord op kan geven alvast bedankt

SinX
Op al haar vorige albums waren nog wel leukere nummers te vinden. Dit is echt rampzalig, met Joy als absoluut dieptepunt.

RedLightCityBoy
Voor maar 3 euro gehaald. Stem komt deze week.

avatar van TheFunkyM
Vind het album niet top.. lang geleden gehoord, vandaag weer voor het eerst.. vind het eigenlijk een beetje een eentonig album, tuurlijk is er soms wel wat leuks te bespeuren Lose Control, On&On en My Struggles maar, na deze hip hop dans nummers vind ik het wat minder..

Ik ga dit ook met een halfje verlagen..

avatar van KILLERBEE99
Aantal leuke nummers, de rest is allemaal niet zo.

avatar van Niek
Dankzij de producties een aantal heel fijne nummertjes. Echter ook aardig wat troep. Toch blijft Missy een vermakelijke artiest waarvan ik het jammer vind dat ze al zo lang niets meer laat horen (gestopt?).