DMX - Undisputed (2012)

Label: Seven Arts

1. Look Without Seein' (Intro) (0:50)
  2. What They Don't Know (3:42)
  3. Cold World (4:04)

7. Slippin' Again (3:48)
  8. Prayer (Skit) (1:42)
  9. I'm Back (2:34)
  10. Have You Eva (3:45)
  11. Get Your Money Up (2:22)
  12. Head Up (4:32)
  13. Frankenstein (2:35)
  14. Y'all Don't Really Know (2:39)
  15. I Got Your Back (3:16)

met Kashmere

16. No Love (3:21)

met Andreena Mill

17. Already (4:00)

met Jannyce

18. Fire * (3:14)

met Kashmere

19. Fuck U Bitch * (3:00)
  20. Love That Bitch * (3:21)

met Jannyce

avatar van Yestsida
Hier ben ik toch wel benieuwd naar, het comeback-album van DMX. Nog steeds luister ik graag naar zijn voorgaande albums. Normaal werkt hij nog altijd met zijn oude producer (Dame Grease) samen, dus het zal hopelijk de oude ruwe DMX-sound terugbrengen.
Hopelijk zijn de nummers wel van een beter niveau dan I Don't Dance, daar ben ik namelijk niet kapot van..

avatar van Angelo
Het is te hopen dat de nummers meer inhoud hebben dan de hoes, al doet I Don't Dance anders vermoeden. Wel jammer dat de tracks die hij o.a. met Jennifer Hudson en Busta Rhymes heeft opgenomen, kennelijk de definitieve tracklist niet hebben gehaald. Volgens mij kan hij alle hulp van grote gastartiesten wel gebruiken. DMX is nu niet meer dan 'n b-artiest. Ik verwacht hier niet veel van.

avatar van He$$el_01
Ik vind I Don't Dance wel lekker eigenlijk. Gewoon een lekker beukende beat en een paar harde verses. Niks mis mee.

bennerd
Vette verse van MGK op I Don't Dance.

avatar van Harderwiek
Erg wisselende verwachtingen bij deze plaat. DMX kan erg goed uit de hoek komen en weet vaak goed te vermaken met de juiste producers.

bennerd
DMX is het beste op knallers van Just Blaze en Swizz Beatz, vind ik.

avatar van He$$el_01
Beats zoals 'Where Da Hood At'.

avatar van Yestsida
De producers zijn bekend gemaakt:

1. Look Without Seein’ (prod. by Elite)
2. What They Don't Know (prod. by Swizz Beatz)
3. Cold World (prod. by Grease & Snaz)
4. I Don't Dance featuring Machine Gun Kelly (prod. by J.R. Rotem)
5. Sucka For Love (prod. by Deezle)
6. I Get Scared (prod. by Grease)
7. Slippin' Again (prod. by Bird)
8. Prayer (Skit) (prod. by X)
9. I'm Back (prod. by Bird)
10. Have You Eva (prod. by Grease)
11. Get Your Money Up (Explicit Version Only)
12. Head Up (prod. by Tronzilla)
13. Frankenstein (prod. by Caviar)
14. Ya'll Don't Really Know (prod. by Swizz Beatz)
15. I Got Your Back (prod. by Caviar)
16. No Love (prod. by Grease & Snaz)
17. Already (prod. by Divine Bars)

Bonus Tracks (van de bonustracks nog niet)

18. Fire
19. Fuck U Bitch
20. Love That Bitch

Bron.

avatar van VforVictor
heb em nu in de download staan, ben benieuwd

avatar van ThingMan
Zo zo een echt solo album van X. Geen features van van andere rappers (opMGK na dan). Ben benieuwd. Hopelijk pakt hij het een beetje lekker op.

avatar van thgryda
Ik heb veel in te halen, maar als dat gebeurd is, ga ik deze uit nieuwsgierigheid toch ook eens checken

avatar van Silky & Smooth
Geen bangers die mij meteen aanspreken, wat ik toch het vetste vind aan DMX. Verder aardig album, niks mis mee. Deze Prayer vind ik één van de beste en I'm Back is een heerlijk nummertje!

avatar van KILLERBEE99
Leuk album!

avatar van VforVictor
heb de cd nu 1 x beluisterd en moet zeggen dat ie toch tegenvalt, elk nummer is wel aardig maar stijgt niet boven middelmatig uit. zo kent het album geen echte fillers en echte bangers, alhoewel head up toch wel een hoogtepuntje is. voor nu een 3 maar dat kan nog veranderen.

avatar van MAS
MAS
I Don't Dance is wel een tof nummer. Goed om DMX weer eens te horen.