Dead or Alive - Nude (1989)

Label: Epic

1. Turn Around and Count 2 Ten (6:52)
  2. Give It Back (That Love Is Mine) (3:28)
  3. Baby Don't Say Goodbye (5:56)
  4. Stop Kicking My Heart Around (6:08)
  5. Come Home (With Me Baby) (4:06)
  6. I Don't Wanna Be Your Boyfriend (4:39)
  7. Get Out of My House (4:19)
  8. I Cannot Carry On (4:59)
  9. My Forbidden Lover (3:35)
  10. Give It Back [Instrumental] * (3:26)
  11. Baby Don't Say Goodbye [Alternative Mix] * (4:18)
  12. Love Toy [Instrumental] * (1:54)
Omdat Stock, aitken & Waterman het zo druk hadden besloot Dead Or Alive dit album maar zelf te produceren.En wat kregen we???Een cd met bijna allemaal SAW achtige liedjes hahahaha!!Nou ja, niet echt maar de invloeden waren duidelijk merkbaar. In Nederland deed dit album helemaal niets maar b.v. in Japan gingen er meer dan een millioen exemplaren over de toonbank. En de eerste single "turn around and count 2 ten" stond daar 17 weken op nummer 1....niet slecht toch??

Van dit album ken ik helemaal geen nummer herinneren.
De hoes dat mij denken aan Army of Lovers.
Toch luisterde ik toen nog veel naar Radio 3, maar Turn Around And Count 2 Ten heb ik daarop nog nooit gehoord. En ik lees hierboven 17 weken op nummer 1, meestal waaien die grote Engelse hits wel deze kant op.
Ik ga straks op Youtube even luisteren naar de nummers die ik nog niet ken.