Rachel Sermanni - Under Mountains (2012)

Folk
Label: Middle of Nowhere

1. Breathe Easy (3:59)
  2. Bones (3:18)
  3. Waltz (4:02)
  4. Ever Since the Chocolate (3:14)
  5. The Fog (4:31)
  6. Little Prayer (1:07)
  7. Sea Oh See (3:18)
  8. Sleep (3:16)
  9. Marshmallow Unicorn (4:51)
  10. Black Current (3:30)
  11. Eggshells (4:04)
  12. Song to a Fox (5:11)
avatar van oceanvolta
Mooie hoes! Hier is alvast The Fog te horen.

Er goed hoor. Net wat beter dan de middelmatige zingemeisjes met gitaar waar we mee om de oren worden geslagen de laatste jaren. Past wat mij betreft in het rijtje: Melissa Horn, Blue Roses en Lucy Rose (ook zo'n pareltje van 2012)

avatar van erwinz
Mooie plaat van deze Schotse folkie. Rachel Sermanni kleurt voornamelijk tussen de lijntjes, maar doet dit zo mooi dat het uiteindelijk toch een kunstwerk oplevert.

Lees mijn volledige recensie op:
De krenten uit de pop: Rachel Sermanni - Under Mountains - dekrentenuitdepop.blogspot.nl

Erwin

avatar van Broem
Geen kunstwerk voor mij maar toch heeft deze cd wel potentie. Rachel maakt er muzikaal en instrumenteel echt werk van. Dat maakt deze plaat voldoende gevarieerd om nog eens naar terug te pakken. Prachtige stem.

avatar van SunnyOne
Dit is een geniale CD!

avatar van Don Broccoli
Nee hoor.

avatar van Joshua68
Prachtig sfeervol album. Heb haar live gezien. Betoverend, ontwapenend, die stem.. Wat een talent!

avatar van muziekobsessie
ik had me flink vergist in dit album. Na haar gister live te hebben zien spelen en ik kon alleen de opvolger en er dan live achter komen dat ik de mooiste nummer niet ken. shame on me! Wat een talent....muistil gister opde intieme v11 boot in rotterdam. iedereen maar dan ook iedereen was betoverd door haar ongelofelijke stem.