Bizarre - Hannicap Circus (2005)

Label: Sanctuary

1. Public Service Announcement (Skit) (0:26)
  2. Intro (1:38)

met Young Miles

3. Gospel Weed Song
  4. Fuck Your Life (4:29)

met Sindee Syringe

5. Fat Father (Skit) (1:46)
  6. Let the Record Skip (2:45)
  7. I'm in Luv Withchu (2:44)
  8. Rockstar (3:01)
  9. Ghetto Music (4:33)

met King Gordy, Swifty en Stic Man

10. Life Styles (Skit) (1:22)
  11. I'm So Cool (4:18)
  12. Porno Bitches (4:38)

met Devin the Dude en Big Boi

13. Crush on You (2:54)
  14. Bad Day (5:08)
  15. I Need a Friend (2:57)
  16. One Chance (4:03)
  17. Hip Hop (4:31)

met Eminem

18. Doctor Doctor (3:43)

met Obie Trice

19. Coming Home (3:46)

met Raphael Saadiq en Kuniva

20. Nuthin' at All (7:00)

met D12

goede CD 5*

Tja , cd met lyrics die Bizarre's lage intellegentie - chock - typetje met kracht verbeelden en goed productiewerk. Als mc is deze man echter ondermaats ..... meer dan 1 album kan deze man niet boeien , me dunkt.

avatar van Gyzzz
1,0
Wat een irritante cd is dit. Bizarre was na 1 D-12 album al niet leuk meer, en bij dit album al helemaal niet meer, de productie is irritant, en naar de flow van Bizarre kun je natuurlijk onmogelijk serieus kijken.

Relax
Je zeurt nu wel maar luister eens naar " #17. Hip Hop ".
Daar heeft Bizarre wel een flow dus hij kan wel rappen, helaas dat Eminem mee doet.
En luister naar de tekst in dat nummer van Bizarre, hij kan het toch goed vertellen.
Zeg nou zelf.
En Gospel Weed Song is ook lekker relaxed.
Daar rapped hij ook stoned, volgens mij had ie ook een jointje op toen ie dat nummer opnam.
En Rockstar, echt een top nummer.
Lekker onserieus en je kan goed meelachen.

Qua inhoud is het soms wel grappig maar ook gewoon weer een verlengde van z'n D12 typetje , niets nieuws en vervelend na tijd. Producties zijn redelijk , hiphop is idd dope track maar bizarre mummelt , ipv rappen , zich door de afgezaagde myrics heen ....

avatar van Gyzzz
1,0
Relax schreef:

En Rockstar, echt een top nummer.
Lekker onserieus en je kan goed meelachen.

Ik vind rockstar een totaal-niet-grappig mislukt wanproduct.

avatar van Kos
Kos
Eens.

avatar van Reijersen
Ik ben dan ook wel van mening dat je dit album en de hele rapstijl en muziek + voorkomen van Bizarre met een korreltje zout moet nemen.

avatar van BoordAppel
Hij kan ook totaal niet rappen, heeft een slechte flow en zijn teksten zijn ook niet erg goed. Toch kan ik meestal wel om hem lachen omdat het allemaal zo overdreven belachelijk is.

Reijersen schreef:

juist

Relax
En ik vind " Bad Day " echt perfect, het nummer is echt lollig omdat het veranderd is van het nummer " Good Day " van Ice Cube.
Bizarre: " Today i have a good day, i got a beat from ??? and she is a Travestie (travestiet) "
Ice Cube: " Today i have a good day, i got a beat from Kim and she could fuck alnight ".
Echt lollig dat alle tekst veranderd is.

Electro_
1 woord; Bah.

ik vond m niet zo

avatar van Vizzle
Gyzzz schreef:

Ik vind rockstar een totaal-niet-grappig mislukt wanproduct.

Heheh... wanproduct..... maar ben het er zker wel mee eens!

Relax
Waarschijnlijk is deze man ook vermoord bij een schiet actie, waar Proof ook bij was.
Niets is vastgelegd of Proof of Bizarre dood is of allebei, maar dit is wat ik gelezen heb.

Relax schreef:

Wanneer hij er bij stond is het moeilijk hem te missen. Wat een omvang zeg. Zinloos geweld is altijd triest, maar om zijn muzikale/rap kwaliteiten zullen maar weinigen hem missen.

avatar van MJ_DA_MAN
Kom op niemand wenst iemand dood. Laffe actie van jou.

avatar van bloempje24
Wens ik iemand dood dan?

avatar van MJ_DA_MAN
Zeg je idd niet. Ik zeg het zo maak er geen grap van dat hij niet te missen is. En op dat moment heeft het NIKS met hun muziek te maken. Mens is mens. Dik of dun.

Oke zand er over!

avatar van jowietje
Maar hij is toch niet overleden?

bloempje24 schreef:
Oke zand er over!

en Bizarre is waarschijlijk niet dood maar wel beschoten

avatar van thomzi50
jowietje schreef:
Maar hij is toch niet overleden?

Nee.

hij kan het als die wil hoor zo slecht is iej niet... maar ik vind dat...hij het niet serieus meer doet

Relax
Ik zat eens goed te luisteren wat hij allemaal te vertellen had en je krijgt spontaan de slappe lach, kijk, dit soort teksten is niet dom of wijs, het is tekst dat je zelf echt niet kan schrijven, probeer het maar eens.

avatar van thomzi50
Dat zie ik niet als iets positiefs.

thomzi50 schreef:
Dat zie ik niet als iets positiefs.

Jawel, het is zo grappig en kloppend dat het te grappig is.

avatar van kaz
kaz
gedownload omdat ik 'rockstar' zocht, maar hele cd vind ik wel tof eigenlijk. niet echt mijn muziek (lees: echt niet) maar ik heb af en toe van die buien en bizarre is best tof

eazyfan
Ik zat gisteren Shit On U te luisteren, disstrack naar deze gast. Toen wou ik eens kijken of deze gast echt zo wack is als Royce beweert, niet te geloven dat deze man 29 was toen hij dit maakte , de teksten zijn gewoon kinderachtig en niet boeiend, productie is gewoon mager: Porno Bitches, One Chance en Bad Day zijn zowat de enige leuke tracks, ik geef niet makkelijk 1,5* maar dit lijkt me erg geschikt voor.

Social_Mask
eazyfan schreef: