Pantera - Official Live (1998)

Alternatieve titel: 101 Proof

Label: East West

1. New Level (4:25)
  2. Walk (5:50)
  3. Becoming (3:59)
  4. 5 Minutes Alone (5:36)
  5. Sandblasted Skin (4:29)
  6. Suicide Note Part 2 (4:20)
  7. War Nerve (5:21)
  8. Strength Beyond Strength (3:37)
  9. Dom / Hollow (3:44)
  10. This Love (6:58)
  11. I'm Broken (4:27)
  12. Cowboys from Hell (4:36)
  13. Cemetery Gates (7:53)
  14. Hostile (3:56)
  15. Where You Come From (5:11)
  16. I Can't Hide (2:16)
avatar van Eddie
Vreemd datdeze er nog niet op stond. Erg lekkere live plaat, het geluid is niet helemaal top, maat de sfeer van Pantera show komt wel lekker goed uit de verf. 4* Lekker Lekker.

miloz
inderdaad lekkere plaat. Goede nummers. En lekker hard. Een echte pantera show!

Charles Manson
fijn ook dat deze CD net in de juiste periode is opgenomen, de trendkill-fase.
ik heb ze in deze periode ook live gezien en dat was qua sfeer, looks, opmerkingen van Phil etc, precies het zelfde als deze CD.

Jammer alleen dat op deze cd niet Primal Concrete Sledge staat, die speelden ze toen wel en hoe!
Met name vanaf de trendkill tijd zong hij ook de oudere nummers 80 keer zo bruut als vroeger, jammie!!!!

avatar van Marb
Sluit ik me helemaal bij aan. Ik heb ze toendertijd live op Dynamo gezien, sluit gewoon perfect op hun hele discografie aan deze plaat. Vooral Cowboys from Hell slaat in als een bom. Vooral dat kleine stukje Cat Scratch Fever is wel goed gedaan . Voor de rest, een plaat om lekker op te beuken. Ik miste wat klassieke nummers, maar voor de rest is deze plaat zijn 4 sterren voor mij ruim waard! Ook een reden om hem aan te schaffen: De twee bonustracks die er bij zitten: I can't Hide en Where You Come From.

Bobiej
Wat klinkt Pantera hier bruut zeg, lekkere In-your-face Metal met ballen van Dimebad & co!

avatar van laboomzaa
Dom/hollow....zo vet hier!!

Do u hear rex his base....ja meneer, ik voel hem!!!

PriestMaiden
De twee studiotracks op 't einde zijn dik in orde.
Goed livewerk deze cd.

avatar van AstroRocker
Lekker live album van Pantera net zoals ik het verwacht: hard, bruut en rauw!
4 pegels!