DJ Fresh - Nextlevelism (2012)

Dance

8. Gold Dust (3:11)

met Ms Dynamite

9. Don't Tell Me (3:05)

met Liam Bailey

10. Fire Over Water (3:39)

met Juliette Lewis

11. See You Again (3:08)

met Adam F en Michael Warren

12. Forever More (3:14)

met The Fray en Professor Green

avatar van TonyT
Het blijven weinig gewaagde producties, technisch schittert het in z'n eenvoud. Vocalen máken zijn tracks voor 90%. Komt hij voor het grootste gedeelte wel mee weg, maar het muntje valt ook wel eens de andere kant op. Zeker geen onaardig album, kan er mee door als tussendoortje. Geen uitdaging voor de luisteraar, maar je hoort ook niemand klagen als je hem aanzet.

spit.tsvnami
Next Level doet me toch steeds aan Die moderfokin Antwoord denken

avatar van klaezman
OM TE JANKEN!!

Ponty Mython
Wat een ellende. Het ene commerciele wegwerpnummer na het andere. Tuurlijk krijgt DJ Fresh hier de dansvloer mee vol (en zijn bankrekening), maar de artistieke waarde is even diep als die van een plas water. Elk nummer heeft ook nog eens de perfecte radio lengte, wat ongetwijfeld een bewuste keuze is. Waar is toch de DJ Fresh ten tijde van Bad Company en Escape from Planet Monday gebleven??

avatar van 128bpm
1,0
Dit is nou niet wat ik verwacht had van het album. Een hoop commerciële meuk. Paar lekkere nummers, maar dit album in 1 keer luisteren gaat mij niet lukken. Dan luister ik liever naar minder commerciële drum n bass producers.

avatar van RogerV
1,0
Wat een blije troep inderdaad. Hot right now was wel een leuk nummertje maar hiermee daalt DJ Fresh af naar een soort David Guetta van de drum n' bass. Overgeproduceerde, fantaslielose drek.

Ik had al moeite de laatste single uit te zitten, laat staan dit hele album. Vind het gemiddelde nog aan de hoge kant... Al was Hot Right Now inderdaad nog wel een redelijk nummer.

avatar van UK-Choonz
0,5
Tering wat is die DJ Fresh diep gevallen. Dan te bedenken dat hij met Bad Company ooit nog knettervette dnb maakte.

Maar dit is infantiele bullshit waarop Britse snollen in Chersonissos hun vetrollen rondzwaaien.

avatar van RogerV
1,0
Ik houd van jouw subtiliteit Maarten

avatar van JDS
JDS
Enkel Louder is een erg sterk nummer, de rest is helaas troep van de bovenste plank.