Sean Price - Mic Tyson (2012)

Label: Duck Down

1. The Genesis of the Omega (2:00)
  2. Bar-barian (2:09)
  3. Pyrex (2:34)
  4. Price & Shining Armor (3:04)

met Ruste Juxx

12. Bully Rap (3:45)

met Realm Reality

13. By the Way (2:24)

met Torae

14. Battering Bars (2:52)

met Pumpkinhead

15. The Hardest Nigga Out (2:47)
  16. Haraam * (3:00)
  17. Remember * (2:58)

met Freddie Gibbs

18. I See * (0:59)
avatar van Angelo
Nou, daar is-ie dan ein-de-lijk. Dat het een knaller van een album mag worden!

avatar van ThingMan
Geen nummers met Rockness. Jammer. Maar ik ben wel benieuwd naar dit album. Vind Sean Price relaxte rapper.

avatar van He$$el_01
Jammer inderdaad, geen nummer met Rock. Wel met Ruste, een van de beste rappers van dit jaar.

avatar van Rhythm & Poetry
Jammer van de gastartiesten, ik word daar niet warm van.

bennerd
Ik ook niet. Ruste Juxx, Buckshot en Freddie Gibbs (bonus track) zijn wel leuk, maar Ill Bill en Pharoahe Monch...

Maxmus
YouTube - Sean Price "STFU Part 2"

Sean Price - STFU Part 2 (prod by alchemist)
Track met video.

avatar van Harderwiek
Rhythm & Poetry schreef:
Jammer van de gastartiesten, ik word daar niet warm van.

Ik eerlijk gezegd ook niet echt, toch blijf ik ontzettend uitkijken naar het album. Als P goede beats krijgt voorgeschoteld is het hoe dan ook genieten.

bennerd schreef:

Ik zie Freddie Gibbs als gastartiest op een Sean Price-plaat niet zitten. Pharoahe Monch en Ruste Juxx vind ik de enige interessante, relevante gastartiesten.

Rene1979
Ik denk dat dit gaat knallen.

avatar van Rhythm & Poetry
Ik verwacht inderdaad dat Sean Price mij een exemplaar opstuurt met een bom erin.

Rene1979
Grappenmaker

avatar van Gniuz
Hier heb ik lang naar uitgekeken. Ik ben zeer benieuwd, voor nu moeten we nog even 3 weken wachten.

nedbed
Heel erg veel zin in, dit moet wel hard worden!

avatar van MJ_DA_MAN
01) Genesis of the Omega (prod. by The Alchemist)
02) Bar-Barian (prod. by The Alchemist)
03) Pyrex (prod. by Amp)
04) Price & Shining Armor feat. Ruste Juxx (prod. by Wool)
05) Title Track (prod. Eric G)
06) Straight Music (prod. by 9th Wonder)
07) STFU Part 2 (prod. by The Alchemist)
08) Hush (prod. by Khrysis!)
09) Solomon Grundy feat. Ike Eyes & Ill Bill (prod. by Eric G)
10) Frankenberry feat. Buckshot (prod. by Stu Bangas)
11) BBQ Sauce feat. Pharoahe Monch (prod. by Evidence | Co-Produced by Babu)
12) Bully Rap feat. Realm Reality (prod. by The Alchemist)
13) By The Way feat. Torae (prod. by Evidence)
14) Battering Bars feat. Pumpkin Head (prod. by Beat Butcha)
15) The Hardest Ni**a Out (prod. by Beat Butcha)

iTunes Bonus Tracks:
16) Haraam (prod. by Team Demo)
17) Remember feat. Freddie Gibbs (prod. by Statik Selektah)
18) I See (prod. by Quelle Chris)

avatar van Flipm0de
Beetje jammer dat Sean de titel van zijn laatste track heeft gewijzigd, in eerste instantie was het "The Hardest Nigga Out , No Bruno"

Verwacht dat Sean Price wel weer een erg hard album er van gaat maken, ondanks dat "STFU part 2" me nog niet echt overtuigd heeft.

avatar van Delars
Die beat van STFU Part 2 is echt irritant.

Delars schreef:
Die beat van STFU Part 2 is echt irritant.

Die beat verpest het hele nummer, beats met constant irritante hoge tonen zouden verboden moeten worden. Wel jammer, want Sean P staat toch wel weer ouderwets lekker te rappen.

avatar van Rhythm & Poetry
STFU Pt. II is een van de slechtste nummers van Sean P. De beat is echt al verschrikkelijk, qua raps kan P er ook niet al te veel bijzonders van maken.

avatar van Flipm0de
Normaal gesproken blijf ik altijd van album snippets af, maar heb ze van Mic Tyson toch geluisterd. Denk dat ik het beter niet had kunnen doen aangezien de snippets mij verre van overtuigd hebben. Vooral productie-wijs lijkt het tegen te gaan vallen.

Snippets

avatar van Rhythm & Poetry
Sean P wil natuurlijk ook geen hoge beoordelingen meer van recensenten. Dan wordt hij boos en gaat hij je blokkeren op twitter.

Rhythm & Poetry schreef:

?

De beats zijn even wennen denk ik, maar klinken op zich ook weer niet zo slecht. Ik heb wel het gevoel dat sommige nummers nog niet helemaal goed zijn afgemixt. Voor de rest heb ik al weer een paar geniale punchlines gehoord.

P!

avatar van Rhythm & Poetry
Hush dezelfde sample als Eminems Stan? Alleen dan wat fletser. Daar lijkt het wel op.

avatar van Delars
Vind het wel dope klinken.
Sean P blijft een keiharde flow hebben.

avatar van MJ_DA_MAN
04) Price & Shining Armor feat. Ruste Juxx (prod. by Wool)
Ik dacht dat het hier een andere Wool betrof, maar toch is het niemand minder dan de held DJ Wool die vooral bekend is van zijn heerlijke, slecht afgemixte maar toch uitermate cathy (niet in de zin van corny) producties met lelijke drums voor Killah Priest .

avatar van Gniuz
De snippets klinken goed, Sean P luister ik vooral vanwege zijn flow en geniale punchlines dus ik hecht al snel wat minder waarde aan de producties, die ik overigens ook gewoon aardig vind klinken.

Bar-barian is hard!

avatar van Delars
Klopt, beter dan die STFU track.

He$$el_01 schreef:
Bar-barian is hard!

Dat kunnen we inderdaad wel stellen.

avatar van InnerFreedomInt
haha die clip van STFU part 2 echt droog