FIDLAR - FIDLAR (2013)

3. White on White (2:54)
  4. No Waves (2:13)
  5. Whore (3:39)
  6. Max Can't Surf (2:38)
  7. Black Out Stout (3:06)
  8. Wake Bake Skate (1:43)
  9. Gimme Something (2:12)
  10. 5 to 9 (1:08)
  11. LDA (2:26)
  12. Paycheck (2:53)
  13. Wait for the Man (2:09)
  14. Cocaine (7:27)
avatar van Emile93
Wow! Dat is lang van tevoren bekend!!!

avatar van Manuel
White on White klinkt al goed! In de gaten houden dit!

avatar van Linius
Niet normaal, maar deze is nu al gelekt. Sinds Lowlands vaak de singles geluisterd van deze jongens. Nu tijd voor het album

avatar van likeahurricane
Live ook erg energiek:

Stoke and Broke

avatar van Raconteur
I DRINK CHEAP BEAR SO WHAT FUCK YOU

dat vat deze plaat wel samen.

avatar van Wasabi
Ik zal u eens samenvatten. Vlegel. AOTY, alles.

Leuk album! Wat mij erg opvalt (en tegenvalt) is deze versie van Wake Bake Skate die op dit album staat. Ten opzichte van de versie van hun eerste EP is deze uitvoering wel heel erg braaf. En dat vind ik bij deze band niet echt een compliment, de 1e versie had veel meer pit!

avatar van Linius
Maar eens een halfje erbij gedaan. Dit is toch zo'n lekkere plaat zeg.

avatar van Gloeilamp
Erg lekkere plaat ja, hier ben ik de komende tijd nog wel even verslaafd aan denk ik

hele leuke plaat, vooral live te gek! Drumstel en versterkers waren kapot op het einde, publiek mocht het podium op.

avatar van Kos
Kos
FIDLAR - Cocaine - YouTube

nu al beste video van het jaar.

Schnee
Kos schreef:
FIDLAR - Cocaine - YouTube

nu al beste video van het jaar.

idd!