9th Wonder & Buckshot - The Solution (2012)

Label: Duck Down

1. The Big Bang (3:51)
  2. What I Gotta Say (3:49)
  3. Stop Rapping (3:40)

11. You (3:37)

met Dyme-A-Duzin

12. The Solution (4:32)
avatar van Rhythm & Poetry
Ik geniet van die eerste track. Het is een soort van Alchemist-beat, alleen laat 9th Wonder even horen hoe je daar ziel in legt. Mooi om te horen dat 9th nog wel degelijk een prima producer is.

Overigens: geef mij de nieuwe plaat met Murs maar. Toch duidelijk een interessantere rapper dan Buckshot. En de beste beats staan ook gewoon op dat album, hoewel: Shorty Left.

avatar van shaadiq haynes
erg lekker

avatar van Dirruk
Heerlijke openingstrack! Gelijk het beste nummer van het album i.m.o. Voor de rest gewoon een aardig album. Ook goed werk van 9th Wonder.

avatar van thgryda
Klinkt fijntjes, de openingstrack is allicht het beste nummer maar ook daarna blijft het niveau constant hoog en zijn er nog een paar uitschieters die het niveau van The Big Bang benaderen. Ik vind het album met Murs ook ietsje beter omdat ik Murs een betere mc vind maar deze mag er ook zijn. Ik vind deze net als zijn voorganger toch tegen de 4 aanzitten. Ik had eigenlijk niet verwacht dat 9th wonder, de man die ooit een van de vetste producers was maar de jongste jaren onder niveau acteerde, even in 1 maand 2 dikke albums uit zijn mouw kon schudden.

avatar van MJ_DA_MAN
Deze plaat bevalt me, ondanks dat ik deze hetzelfde cijfer ga geven, meer dan de nieuwe Murs & 9th. Ondanks dat ze ongeveer van hetzelfde niveau zijn vind ik dit album fijner om naar te luisteren; vind het meer een geheel en constanter qua producties. Buckshot doet het ook aardig en vult de producties net als op de vorige twee albums van de heren goed aan. Ruime 3*.

avatar van Nr.4
Buckshot en 9th samen vind ik altijd fijn resultaat opleveren. Heel goeie MC en de soulvolle beats van 9th passen er altijd prima bij. Sterk geheel, niet echt uitschieters. 9th wonder is trouwens echt goed bezig dit jaar met Murs, Buckshot en Rapsody.

avatar van Nr.4
Toch wel minder dan de vorige twee albums van dit duo. Klinkt wat meer uitgeblust ofzo.