Paul McCartney - Give My Regards to Broad Street (1984)

Label: Capitol

1. No More Lonely Nights (5:14)
  2. Good Day Sunshine / Corridor Music (2:33)
  3. Yesterday (1:43)
  4. Here, There and Everywhere (1:43)
  5. Wanderlust (4:07)
  6. Ballroom Dancing (4:51)
  7. Silly Love Songs / Silly Love Songs [Reprise] (5:25)
  8. Not Such a Bad Boy (3:26)
  9. So Bad (3:26)
  10. No Values (4:16)
  11. No More Lonely Nights [Ballad Reprise] / For-No-One (2:12)
  12. Eleanor Rigby / Eleanor's Dream (9:12)
  13. Long & Winding Road (3:48)
  14. No More Lonely Nights [Playout Version] (5:17)
  15. Good Night Princess * (3:57)
  16. No More Lonely Nights [Extended Version] * (8:11)
  17. No More Lonely Nights [Special Dance Mix] * (4:21)
caravelle schreef:
Haha David Gilmour, dat zei mij in 1984 helemaal niets.

Nu zegt het me wel wat, maar vind het nog steeds niks

Ik vind overigens dat het nummer niet fantastisch wordt door het gitaarspel, maar door de mooie tekst en compositie. Leuk dat DG mee mag spelen, maar meer niet.

Lonely nights met DG is brijant, echt heel erg goed!

avatar van Funky Bookie
Ik vind dit vooral een heel charmant album. Ik vind een aantal remakes erg geslaagd, maar als geheel is het niet bijzonder.

avatar van RubberRoad
M'n tweede elpee ooit. Goede jeugdherinneringen aan. En ik vind het nog een goede plaat ook! De film vind ik minder, maar de muziek maakt veel goed. 4,5 sterren! En ik ben een groot Beatles / mcCartney fan

avatar van LucM
Ik kan hierop enkel No More Lonely Nights echt waarderen mede door de gitaarsolo van David Gilmour. De rest vind ik veel minder en de remakes van de Beatles-nummers kunnen in de verste verte niet tippen aan de originelen. Ik ben ook een Beatles-fan maar deze soundtrack is voor mij overbodig (de film heb ik - misschien gelukkig - nooit gezien).