Cafebar 401 - Cafebar 401 (2004)

Label: Wampus Multimedia

1. Full Pro Disco! (3:39)
  2. Many Left Here Long Ago (3:23)
  3. Senses Working Overtime (3:44)
  4. Something Worth Dying For (3:39)
  5. Lost Without You (4:35)
  6. Troubles (4:03)
  7. Bob Ross on Drugs (3:34)
  8. 2 Am (2:51)
  9. Today (3:37)
  10. Using Few Words (3:47)
  11. I Need to Know (3:25)
avatar van Jasper
Kwam deze tegen op Cdbaby.com (bij velen wel bekend hier denk ik, de site voor bandjes en artiesten om hun werk onder de aandacht te brengen).

Nederlandse band met ambitie. Niet echt mijn smaak (te hard ), maar voor de afwisseling is het wel is leuk om naar zoiets te luisteren. I need to know is trouwens wel een mooi nummer. Ik denk dat er hier op musicmeter tig mensen zijn die dit album wel kunnen waarderen.

Het mooie is dat je het volledige album voor nop kan beluisteren via de site van deze band (www.cafebar401.nl). Veel winst zullen ze nog niet maken dus, maar dat moet dan maar later komen....

Als je houdt van muziek van Beck, Radiohead, Queens of the Stone Age, Voicst en dergelijke: Give it a try, het kost je geen cent

avatar van EmDee
Bandje uit Luttenberg dat al langer aan de weg timmert maar nu dus blijkbaar echt door gaat breken.
Heb ze vroeger wel eens live gezien op festivals in de buurt en daar speelden e zeker niet slecht.

ik ken dit album van een jonge wat in het naburige plaatsje lemelerveld woont en één van de bandleden kent... zeker een leuk album, met many left here long ago als mooiste...