Action Bronson - Rare Chandeliers (2012)

Label: VICE

1. Big Body Bes (Intro) (1:24)
  2. Rare Chandeliers (2:39)
  3. The Symbol (3:34)
  4. Syvlester Lundgren (2:32)

met AG da Coroner en Meyhem Lauren

5. Randy the Musical (4:24)
  6. Demolition Men (2:32)

met ScHoolboy Q

7. Eggs on the Third Floor (4:09)
  8. Modern Day Revelations (2:47)

met Roc Marciano

9. Dennis Haskins (2:00)
  10. Bitch I Deserve You (3:18)

met Evidence

11. Gateway to Wizardy (4:18)

met Styles P

12. Blood of the Goat (3:35)

met Big Twin en Sean Price

13. Mike Vick (2:38)
avatar van Harderwiek
Bronson heeft zich afgelopen tijd meer dan bewezen. Erg jammer dat Alchemist dit produceert, die levert de laatste tijd erg veel tegenvallende producties af.

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Baggertape. Action Bronson rapt vals over taaie beats.

avatar van j.b.b.l
Ik kan me wel vermaken met Rare Chandeliers. Ik was niet heel erg bekend met het werk van Action Bronson, maar zijn Ghostface Killah flow is sowieso een pluspunt. De beats van Alchemist zijn goed, vooral Randy the Musical staat op repeat. En Demolition Men met ScHoolboy Q

avatar van MAS
MAS
Alchemist laat het helaas vaak afweten bij de producties. Daardoor komen de raps van Action Bronson niet goed tot zijn recht waardoor het een matige tape is. Toch nog een voldoende omdat AB op de meeste tracks gewoon hard komt. En nog 0,5 ster erbij voor de geniale cover.

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Vooral die bewegende variant is baas.

avatar van Nr.4
harde tape, jammer dat ie niet op cd uit is/komt.

avatar van Flipm0de
Na deze tape al tijden op mijn laptop hebben staan nu eindelijk eens goed beluisterd. Beats van Alchemist liggen in eerste instantie niet makkelijk in het oor, maar eenmaal gewent aan de sound, dan klinken ze toch wel erg fijn. Action Bronson heeft in de laatste jaren al laten zien als vermakelijke MC en deze tape laat dat ook weer zien. Het is wel het minste album/mixtape van AB, maar nog steeds staan hier wel een aantal hoogtepunten om er een voldoende van te maken.

avatar van JayM
Dacht dat Muggs erg was, maar AB en Alc doen er nog een flinke schep bovenop: $75 voor zwart vinyl, 100 voor een roze en 150 voor een glow in the dark. En dat voor een mixtape die erg middelmatig is.