Steve Winwood - Icon (2011)

Label: Island

1. Higher Love (5:48)

met Chaka Khan

2. While You See a Chance (5:13)
  3. Valerie (4:08)
  4. My Love's Leavin' (5:20)
  5. Help Me Angel [Remix] (5:00)
  6. Back in the High Life Again (4:24)
  7. The Finer Things (4:12)
  8. Arc of a Diver (5:28)
  9. Talking Back to the Night [Remix] (5:37)
  10. Freedom Overspill (4:16)
  11. Wake Me Up on Judgement Day (5:49)
Onvolledige verzamelaar van deze klassebak die in de jaren tachtig zijn grootste successen kende waarvan Higher Love (met Chaka Khan),While You See A Chance,Valerie,Back In The High Life Again en Freedom overspill wellicht de bekenste zijn
Helaas is mijn all time favourite Night Train schandelijk over het hoofd gezien,evenals Roll With It en Spanish Dancer.Laatste mini-hitje uit '97 Spy In The House Of Love had ook niet misstaan.

Deze cd heeft een tijdsduur van 55 minuten,plaats zat dus voor 4 extra nummers.Helaas...

Helaaml gelijk een verzamelaar van niks dus. Gewoon apart de albums in bezit nmen dan mis je nikls van deze wereld artiest. Ik zit echt tew achten op iets nieuws.......

Fedde
Oké, maar waar vind ik een nieuw geremasterde Arc Of A Diver of Talking Back To The Night? Dat valt nog niet mee, er zijn alleen een paar stoffige exemplaren uit 1987 te vinden. Soms is een fris gemasterde verzamelaar dan nog niet zo gek.

Ik heb de vierde cd van de box Finer Things die gaat van '80 tot 1990 en die is vrij compleet.