How to Destroy Angels - An Omen EP (2012)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Electronic / Rock
Label: Columbia

1. Keep It Together (4:29)
  2. Ice Age (7:00)
  3. On the Wing (4:54)
  4. The Sleep of Reason Produces Monsters (4:25)
  5. The Loop Closes (4:48)
  6. Speaking in Tongues (6:59)
avatar van nikon42
hij is al gelekt, valt niet tegen

avatar van Don Cappuccino
Hij is niet gelekt maar officieel te streamen via de Soundcloud-pagina van de band. Bij de eerste luisterbeurt viel vooral Keep It Together op, de rest moet ik beter beluisteren.

avatar van james_cameron
Tweede EP van het hobbyclubje van Trent Reznor. Ik was al niet kapot van het debuut, maar dit is zo mogelijk nog wat minder. De songs missen een boeiende structuur en zijn aan de saaie kant. Een voorbeeld is het langdradige Ice Age, dat nogal verveelt met zijn voortdurende gitaargetokkel. De overige vijf tracks zijn helaas niet veel beter. Het wordt tijd dat Reznor Nine Inch Nails weer nieuw leven inblaast, want dit houdt niet over.