Nuclear Assault - Game Over (1986)

Label: Combat

1. Live, Suffer, Die (1:07)
  2. Sin (3:22)
  3. Cold Steel (3:44)
  4. Betrayal (1:58)
  5. Radiation Sickness (2:49)
  6. Hang the Pope (0:46)
  7. After the Holocaust (3:44)
  8. Mr. Softee Theme (0:22)
  9. Stranded in Hell (3:39)
  10. Nuclear War (3:46)
  11. My America (0:29)
  12. Vengeance (2:51)
  13. Brain Death (7:12)
  14. Lesbians * (0:53)
avatar van Edwynn
Cultklassieker, ja. Leuk album maar bij lange na niet zo gewelddadig gaaf als Speak Enlish Or Die

Meneer Bungel
Paalhaas schreef:
Wat puberale humor op z'n tijd schijnt erg goed te zijn voor je gezondheid.
Ik ga m'n best doen (voor een gezonder leven ) - prachtplaat.

avatar van Lau1986
Ik vind dit een top album. Heerlijk tempo zit er in, geweldige riffs, gave zanger en aardige teksten met hier en daar wat puberale uitspattingen. Ik geniet ervan!

avatar van gigage
Early thrash album van een jonge onervaren band. Ze kennen nog niet veel akkoorden maar ze gaan er in een razend tempo door. Uiteindelijk op CD gekocht, kon het niet laten, van het label Icarus uit 2011 met daarop toegevoegd de "the plague" ep en 5 tracks live at the hammersmith odeon wat het totaal op 24 tracks brengt waarvan een aantal dubbel. En allemaal op 1 en dezelfde schijf en ja, das toch wel een beetje teveel van het goede.

avatar van Kronos
In ieder geval mooi om The Plaque er bij te hebben.

avatar van gigage
Ja, dat is zo. Maar had het liever op een apart schijfje gehad. Na een goed half uur ben ik wel klaar met deze oh zo energieke Nuclear Assault, hoewel The Plague al heel wat anders klinkt dan Game Over. . Altijd wel iets te zeveren, ikke.

avatar van Kill_illuminati
gigage schreef:

Ik heb datzelfde met de re-release van het album Illusions (Chemical Exposure) van Sadus.

avatar van Kronos
gigage schreef:
Ja, dat is zo. Maar had het liever op een apart schijfje gehad.

Op vinyl kopen hè.

avatar van gigage
haha, ja dat kan ook. Maar das niet mijn ding, alle elpees zijn al exit.

avatar van Fleppie
Deze destijds als LP gekocht vanwege 'Hang The Pope' van 46 seconden.

als die platen gehad neen zelfs metallica kan niet beter sorry maar die bands vergelijken met die van nu
ik vind mijn weg er niet meer terug. jammer dat al het gooide verdwijnt gelukkig de muziek niet ook al is hij zo oud en grijs als de tijd. net als alle groepen toch wel de meeste dat ik vind ik heb nog wel wat thrash en oude muziek op wat muziek cassette bandjes staan.nu enkel nog wat metallica maar de laatste vond ik niet zo mijn ding. deze klinkt lekker verveelt nooit.

avatar van Zagato
Lekkere punky feel heeft dit album, geen album dat elke week op staat bij mij.

avatar van ZAP!
Net geen volle mep meer, maar 't scheelt niet veel.