French Montana - Mac & Cheese 3 (2012)

Marokko

met Chinx Drugz en Prodigy

18. Thrilla in Manilla

met Ace Hood en Tyga

avatar van bennerd
Ja hoor, lekkere mixtape. Ik vond French Montana nooit echt in het oog springen, maar wou deze tape wel eens een kans geven. Vette, enigszins lompe gangsterhop met heel veel leuke gastbijdrages, zoals die van Ace Hood, Prodigy, Rick Ross, Curren$y, twee keer een verrassend goede Fat Joe en Machine Gun Kelly. Montana zelf is in mijn ogen geen legendarische rapper, maar hij doet het steeds erg verdienstelijk.

avatar van j.b.b.l
French is een beperkte rapper en er staan net iets te veel Young Chop producties op, maar wat is Harry Fraud weer meesterlijk bezig.

Harry Fraud, wat een fenomenale intro, samen met Diamonds voor mij de beste tracks van deze mixtape.