Ol' Dirty Bastard - A Son Unique (2009)

Label: Def Jam

1. Lift Ya Skirt (2:40)

met Missy Elliott

2. Pop Shots (3:37)

met Lil' Fame

3. Operator (4:01)

met Clipse en Pharrell Williams

4. Back in the Air (4:03)

met Ghostface Killah

5. Work for Me (4:01)

met Young Chris

6. ODB Don't Go Breaking My Heart (3:38)

met Macy Gray

7. Stomp (2:45)

met RZA

8. How Ya Feelin (3:10)
  9. Intoxicated (4:17)

met Method Man, Raekwon en Macy Gray

10. Dirty & Grimey (3:31)

met N.O.R.E.

11. Danger Zone (2:56)

met Joe Budden

12. Skrilla (2:57)

met RZA

13. Don't Hurt Me Dirty (2:48)
avatar van thomzi50
Waarom is dit album nog steeds nergens te koop enzo terwijl het wel al lang af is?

Niemand die het weet.

L2K
Binnenkort eindelijk uit...

eazyfan
Ja ik had deze gewoon op me pc, maar jammer genoeg is die kapot en kan ik deze Cd niet meer luisteren .

avatar van thomzi50
Binnenkort verschijnt hij inderdaad éindelijk, vraag me af of dat met precies dezelfde tracklist gebeurt.

Relax
Echt zooooooo slecht dit album.. 2.5

avatar van MJ_DA_MAN
Blijkbaar dus toch niet zo heel slecht als je een 2,5 stemt. Albums die ''zoooo slecht'' zijn geef ik meestal onder de 2 sterren maargoed, it's your choise .

Relax
Dan geef ik een 2

Nog steeds niet uit?

L2K schreef:
Binnenkort eindelijk uit...
Is gewoon nog steeds niet uit .

avatar van ThingMan
Ik heb hem op cd. Volgens mij wel illegaal. Hij is uitgebracht onder Damon Dash Music Group. Wel een lekkere cd.
Pop Shots, Lift Ya Skirt, Don't Go Breaking My Heart, Intoxicated, Skrilla en Operator vind ik de lekkerste nummers.
Pop Shots heb ik trouwens ook op 2 andere cd's. Op ODB In Memory of V.3 met J-Love en op Osirus: The Official Mixtape. Lil' Fame van M.O.P. wordt dan niet genoemd.

Hele vette plaat!

Overigens is dont go breaking my heart misschien wel iets te veel van het goede....lol

avatar van TheLegacy
Hahah, wat knalt Lift Ya Skirt er toch altijd lekker in! Leuk plaatje dit, ODB komt altijd met dat heerlijke stijltje.

avatar van MJ_DA_MAN
Dit album is toch nooit meer officieel uitgekomen?

avatar van Stapler
Skrilla