Imogen Heap - Speak for Yourself (2005)

Label: Megaphonic

1. Headlock (3:37)
  2. Goodnight and Go (3:52)
  3. Have You Got It in You? (4:11)
  4. Loose Ends (3:41)
  5. Hide and Seek (4:29)
  6. Clear the Area (4:14)
  7. Daylight Robbery (3:21)
  8. The Walk (5:14)
  9. Just for Now (3:00)
  10. I Am in Love with You (3:09)
  11. Closing In (4:48)
  12. The Moment I Said It (5:57)
avatar van Mandylion
audiophile schreef:

Een koptelefoon geeft te weinig diepte aan dit nummer.

Het beste komt deze plaat tot zijn recht op een echt goede installatie en met een goed afgestemde bass.

Dat geloof ik graag, maar voor de gemiddelde 19-jarige is dat helaas niet haalbaar... To be continued dan maar, ik ben benieuwd hoe het klinkt!

Ozric Spacefolk
Mijn eerste kennismaking met Imogen Heap. En het klinkt erg lekker.

Spannende, wat lage stem en erg smaakvolle muzikale omlijsting.

Rudi1984
Ik ben minder enthousiast. Het steekt prima in elkaar, maar ik vind het maar een saaie zit. Erg eentonig ook, zowel compositorisch als qua zang.

avatar van Niek
Is dit een grap? Ik hoor hier echt niets in dat ik met de beste wil ter wereld mooi zou kunnen noemen. Gewoon maar bij wegblijven denk ik.