Bon Iver - i,i (2019)

3. We (2:22)
  4. Holyfields, (3:07)
  5. Hey, Ma (3:36)
  6. U (Man Like) (2:25)

met Jenn Wasner, Elsa Jensen, Moses Sumney, Bruce Hornsby en Brooklyn Youth Chorus

7. Naeem (4:22)
  12. Sh'Diah (4:11)
  13. RABi (3:32)
  • vanaf 30 augustus te koop
avatar van Poles Apart
Veel gasten op dit nieuwe album, o.a. James Blake, Moses Sumney, Bruce Hornsby, Bryce Dessner e.v.a.

avatar van Mausie
Door de singles dacht ik dat we van het hipster gedoe af waren, maar nu komt ie toch weer met iets gaars als i,i aanzetten.

Dat gezegd hebbende, Hey Ma vind ik een sterke single. Classic Bon Iver. U (Man Like) valt vooralsnog vies tegen.

avatar van Linius
Meer terug naar de sound van de eerste twee albums zou ik toejuichen. Hey, ma en Faith voldoen best aan dit beeld. De andere twee singles doen me minder.

avatar van Johnny Marr
Psyched.

Omg, Faith. Weer galoos.

Ik omarm alles want deze kerel is een genie. Beteugel zijn creativiteit dus niet.