Asaf Avidan - Different Pulses EP (2012)

Israƫl
Rock / Pop
Label: Telmavar

1. Different Pulses (4:27)
  2. Conspiratory Visions of Gomorrah (4:47)
  3. Different Pulses [Joris Delacroix Remix] (6:01)
  4. Different Pulses [JBNV Remix] (7:35)
avatar van keijzm73
En ik mocht deze EP eerder niet toevoegen vanwege het aantal remixes die erop staan

Asaf heeft de remix-smaak blijkbaar te pakken. Titelsong Different Pulses is en blijft een geweldig nummer en Conspiratory Visions of Gomorrah is misschien wel mijn favoriete track van zijn album geworden.
En dan de remixen. Tja ze zijn dansbaar. De Joris Delacroix Remix kent wat flarden van zijn zang dus kunnen we het nog wel een Asaf Avidan track noemen?
Op de JBNV Remix is dat minder maar dat kabbelt me ietwat te veel door en daar vind ik de vervorming van zijn stem niet echt mooi gedaan.

De eerste twee tracks verdien 5*, de remixen, ach, ze zijn wel aardig 3*. Vier glitters gemiddeld dan maar.