The Black Heart Rebellion - Monologue (2008)

Belgiƫ
Label: Vlas Vegas

1. The Morphing Light (2:56)
  2. Leaving the Capitals (5:43)
  3. Machining (8:01)
  4. Enclave (2:24)
  5. Amongst the Nomads (6:03)
  6. Erase. Redraw Our Maps (8:32)
  7. The Darkest of Men (6:06)
avatar van CWTAB
gentse band die qua uitbarstingen en sluimerende onrust te vergelijken is met Amenra...

Erase. Redraw Our maps is een nummer van wereldklasse, opbouw, spanningboog, prachtig stukje piano ook

DjFrankie (moderator)
Is deze nog te koop ergens?

avatar van bone machine
bone machine (crew)
Hier is cd nog te verkrijgen, denk ik. Op LP niet meer nieuw te verkrijgen.

DjFrankie (moderator)
Ik heb hem hier besteld samen met het titeloze debuut

DjFrankie (moderator)
Muzikaal weer geweldig dit, heerlijke post-metal rock. Echt een aanwinst deze band.

DjFrankie (moderator)
Als de zang hier beter op was dan zou dit een magnifiek album zijn, post-metal van het hoogste kaliber, gelukkig kwam het op Har Nevo allemaal goed.

avatar van Fred Zed
Je kan zowat alles van Blackheart rebellion DL'en (mits betaling natuurlijk) via Bandcamp.
Je steunt rechtstreeks de band zonder tussenpersonen. Vooral met enkele zeldzame ep'tje ga je daar wel je gading vinden. Ooit verschenen op vinyl, maar nu in 320kbs beschikbaar voor de liefhebbers. Echt waard om eens te checken.

The Black Heart Rebellion - theblackheartrebellion.bandcamp.com

grtz

avatar van Fred Zed
Btw wie de moeite heeft gedaan om de link te klikken...zeker Some of them howling checken bij de ep's, staat zelfs niet op musicmeter zo zeldzaam is het

Fred Zed schreef:

Is een split single en die mag er niet op.

DjFrankie schreef:

Is een split single en die mag er niet op.

Oh I see, maar het is het wel een pareltje imo.

avatar van Fred Zed
Een tijdloos album'tje, blijft verschijnen op mijn personal playlist, daarom nog een halfje erbij.