Meat Loaf - Bat Out of Hell (1977)

Label: Epic

1. Bat Out of Hell (9:48)
  2. You Took the Words Right Out of My Mouth (Hot Summer Night) (5:04)

met Jim Steinman en Marcia McClain

3. Heaven Can Wait (4:38)
  4. All Revved Up with No Place to Go (4:19)
  5. Two Out of Three Ain't Bad (5:23)
  6. Paradise by the Dashboard Light (8:28)

met Ellen Foley

7. For Crying Out Loud (8:45)
  8. Great Boleros of Fire [Live Intro] * (3:54)
  9. Bat Out of Hell [Live] * (11:11)
  10. Dead Ringer for Love * (4:21)
avatar van JanLo65
Kronos schreef:
Paradise by the Dashboard Light 'werkt' natuurlijk als hit, maar is intussen ontzettend afgezaagd en de rest van het album is amper om aan te horen.
Jij vind dat afgezaagd, en dat is prima hoor, maar het is niet afgezaagd. Dat is als iedereen het met je eens is!!

avatar van Kronos
Dus als iedereen het erover eens is dat de aarde plat is dan is de aarde plat?

Carpe Diem
Legendarisch album. Ver voor dat ik geboren werd kwam dit album uit en nu, anno 2020 luister ik dit album nog. Dit album verveelt mij nooit.

Muziekverslaafd
Ik ben echt verbaast door de redelijk lage score die dit album heeft. Voor mij toch echt een klassieker, waarvan ik had verwacht dat de gemiddelde score wel boven de 4 sterren zou liggen. Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen.