Swing Out Sister - Kaleidoscope World (1989)

Label: Fontana

1. You on My Mind (3:34)
  2. Where in the World (5:34)
  3. Forever Blue (4:19)
  4. Heart for Hire (4:28)
  5. Tainted (4:01)
  6. Waiting Game (4:18)
  7. Precious Words (4:15)
  8. Masquerade (4:47)
  9. Between Strangers (4:09)
  10. The Kaleidoscope Affair (3:11)
  11. Coney Island Man * (3:43)
  12. Precious Words [Instrumental] * (4:12)
  13. Forever Blue [Remix] * (4:14)
  14. Masquerade [Instrumental] * (4:45)
avatar van FunkStar
You on My Mind is een lekker nummertje. De rest van de CD, geen idee...?

avatar van sq
sq
Wel... zo ongeveer t zelfde. Iets teveel ´behang/SKY-radio´ naar mijn smaak. En minder dan ´It's Better to Travel´

avatar van Jean Rene
"You on My Mind" is wat mij betreft een van de mooiste nummers aller tijden, een nummer waar je mij ALTIJD voor kunt wakker maken.

avatar van reptile71
Echte tuttebellenmuziek. Wat dat betreft past het allemaal precies bij het uiterlijk van de zangeres destijds.

Soms is een nummertje wel aardig, maar als je dan toch het hele album uit wil zitten zet dan een kotsbakje naast je.

avatar van Pierre61
Fantastische CD met de uitschieter You on my mind. Tijdloos wereldnummer.! Ik ben eigenlijk een fan van symfonische rock maar sommige bands in een ander genre blijf ik maar draaien en daar is Swing Out Sister er één van. Naar mijn smaak is deze cd het beste werk wat zij hebben geleverd. Bij Swing out sister heb je wel soms het idee dat je zoiets eerder hebt gehoord. Echter kan ik dat maar moeilijk terugvinden. Wat hun stijl en uitvoering blijft uniek. Tja, de één vindt het niets, de ander ....De muziek van Swing out sister is tijdloos, heerlijk om naar te luisteren. Nooit bombastisch of overdreven zoals bij vele andere bands die zich zogenaamd moeten waarmaken. Maar gewoon (h)eerlijk.

avatar van vondeling
Gewoon lekker!!!

Fantastische plaat van swing out sister. Heerlijk om bij weg te dromen.

avatar van Twinpeaks
Niks mis mee. Al heeft de tand des tijds wel wat geknaagd . Dat uit zich vooral in wat knullige drum programmering , maar dat vangt men aan de andere kant wel weer aardig op met wat leuke stukjes met orkest. You On My Mind vond en vind ik nog steeds 1 van de leukste singles van eind jaren 80 . Gewoon lekkere niks aan de hand plaat . Meer hoeft het soms ook niet te zijn 3 en halve ster.