Shakira - Pies Descalzos (1996)

Colombia
Label: Columbia

1. Estoy Aquí (3:52)
  2. Antologia (4:15)
  3. Un Poco de Amor (4:00)
  4. Quiero (4:10)
  5. Te Necesito (4:00)
  6. Vuelve (3:54)
  7. Te Espero Sentada (3:29)
  8. Pies Descalzos, Sueños Blancos (3:28)
  9. Pienso en Ti (2:27)
  10. Donde Estas Corazon (3:52)
  11. Se Quiere ... Se Mata (3:39)
spaanstalig is shakra beter dan engelstalig, hoewel haar recentere albums van een beter kaliber is deze ook geheel niet slecht, iets minder gemaakt voor het grote publiek. luisterd goed weg vooral in de winter en dromend aan de zomer
***1/2

avatar van Rinus
Goed album, nog niet zo commercieel als vanaf Laundry Service.

avatar van edje1969
Rondreizend door Venezuela in '97 hoorde ik verschillende keren Estoy Aqui. In platenzaak (die zijn daar trouwens erg moeilijk te vinden) fonetisch zingen. Dit album gekocht. Mijn favoriet is Antologia. Haar heldere stem komt vooral goed naar voren in Pienso En Ti. Een erg goed en afwisselend album.

Erg veelzijdig en puur album is "Pies Descalzos" (release in 1996) geworden. Nog niet zo gericht op "commercieel succes". Hoewel Shakira hier vocaal erg fragiel klinkt en dus niet zo sterk als op haar recentere albums, is dit album wel een van haar beste!

Favorieten op dit album: Estoy Aqui, Antologia, Donde Estan Corazon en de titeltrack Pies Descalzos.