Autograph - Sign in Please (1984)

Label: RCA

1. Send Her to Me (3:58)
  2. Turn Up the Radio (4:39)
  3. Night Teen & Non-Stop (4:20)
  4. Cloud 10 (3:37)
  5. Deep End (4:20)
  6. My Girlfriend's Boyfriend Isn't Me (3:32)
  7. Thrill of Love (4:00)
  8. Friday (4:13)
  9. In the Night (3:58)
  10. All I'm Gonna Take (5:41)
0,5
Wat een shit is dit zeg.

avatar van ravenstein
Ik ken enkel Turn up the Radio. Een erg tof nummer, maar dacht altijd dat het van Def Leppard was...

PriestMaiden
Deze band leren kennen door GTA Vice City / GTA Vice City Stories.
Het heeft hier duidelijk een lage score. Snap niet goed waarom, is een heerlijke hairmetal plaat. Send Her to Me en All I'm Gonna Take zijn vette meezingers van deze redelijk onbekende '80s band.

Ozric Spacefolk
PriestMaiden schreef:
Deze band leren kennen door GTA Vice City / GTA Vice City Stories.

Same here. Ik hoorde die single, en vond het echt wel lekker. Ben benieuwd naar de rest van de muziek.

avatar van Metalhead99
Mwah, ik ben nou niet zo kapot van dit debuut. Zanger Steve Plunkett heeft een goeie, beetje rauwe stem, dus daar hoor je mij zeker niet over klagen. Helaas zijn de nummers wel erg standaard en lijken ze soms wel heel erg veel op elkaar. Ook had de plaat wat beter kunnen klinken met een betere productie. De platte productie zorgt er ook voor dat dit album wat afgemat klinkt. Zonde!

Dan kun je beter loud&clear hun derde plaat opzoeken
die is in totaal veel beter en gevarieerder

avatar van vielip
Prima debuut! Turn up the radio was destijds een vette hit in de States geloof ik. En terecht want het nummer heeft een zeer aanstekelijke melodie en refrein. Dit is echte feelgood 80's hardrock waar ik wel raad mee weet. De stem van Plunkett bevalt me wel en ook het gitaarwerk is prima. Ben het trouwens wel met quofan eens dat Loud 'n clear hun beste en meest volwassen album is.