Angerfist & Miss K8 - Divide & Conquer EP (2012)

Nederland / Oekraïne
Dance
Label: Masters of Hardcore

1. Santiago (4:35)
  2. Angerfist - The Desecrated (6:17)
  3. Miss K8 - Liquid8 (5:02)
avatar van Joeri_000
Verrassend goed eptje, lekker synths zeg !! Zeer fraai gedaan !! Jammer dat die track van Angerfist zo vaak stil valt maar voor de rest, zeer goed te pruimen.. Wissel op moment heel veel af met Drum & Bass en Hardcore qua luisteren.. Het houdt me fris op beide fronten zeg maar !! Maar dat geheel terzijde .. EP die ik ga vaker ga draaien ..

avatar van Hellblazer
Ik vind solo van Miss K8 het matigst. Aan de saaie kant en melodie bevalt me niet zo...
De anderen zijn wel leuk. Het werd ook wel weer eens tijd dat Angerfist eens een track uitbracht. 'Retaliate', van eind 2011 was voor het laatst volgens mij.

Zowel 'Santiago' als 'The Desecrated' zijn lekker simpel en vlot luistervoer. Ik stoorde me ook niet zo aan die lange break in Angerfist's track, het is in ieder geval niet met een zanger op de achtergrond zoals tegenwoordig helemaal geen uitzondering meer is helaas. Ook eens een nieuwe kick van Angerfist, al is hij niet geweldig.

Simpel vermaak, daar durf ik best 3* aan te geven.

avatar van Hellblazer
Oeps