Mötley Crüe - Red, White & Crue (2005)

Label: Hip-O

1. Live Wire (3:18)
  2. Piece of Your Action (4:42)
  3. Toast of the Town (3:35)
  4. Too Fast for Love (3:24)
  5. Black Widow (4:28)
  6. Looks That Kill (4:11)
  7. Too Young to Fall in Love [Remix] (3:41)
  8. Helter Skelter (3:15)
  9. Shout at the Devil (3:17)
  10. Smokin' in the Boys Room (3:29)
  11. Use It Or Lose It (2:40)
  12. Girls, Girls, Girls (4:31)
  13. Wild Side (4:40)
  14. You're All I Need (4:36)
  15. All in the Name Of (3:43)
  16. Kickstart My Heart (4:45)
  17. Without You (4:31)
  18. Don't Go Away Mad (Just Go Away) (4:43)
  19. Same Ol' Situation (Sos) (4:16)
  20. Dr. Feelgood (4:48)
  21. Anarchy in the Uk (3:21)
  22. Primal Scream (4:48)
  23. Home Sweet Home ['91 Remix] (4:03)
  24. Hooligan's Holiday [Brown Nose Edit] (5:20)
  25. Misunderstood [Successful Format Version] (4:38)
  26. Planet Boom (3:18)
  27. Bittersuite (3:20)
  28. Afraid [Alternate Rave Mix] (4:08)
  29. Beauty (3:47)
  30. Generation Swine (4:41)
  31. Bitter Pill (4:26)
  32. Enslaved (4:31)
  33. Hell on High Heels (4:16)
  34. New Tattoo [Single Version] (4:03)
  35. If I Die Tomorrow (3:42)
  36. Sick Love Song (4:19)
  37. Street Fighting Man (3:30)
avatar van Eddie
Erg complete verzamelaar van een van de grootste Glam/Hair bands uit de geschiedenis. Ik vind dat deze band altijd veel te veel is gewaardeerd op hun (belachelijke) uiterlijk. De muziek zit echter erg goed in elkaar. Persoonlijk vind ik disc 1 het lekkerst van de twee, Disc twee wordt naar het eind toe wel een beetje heel erg slap of is 2.5 uur MC misschien toch iet te veel van goede. 3.5*

avatar van Eddie
stiekem is dit toch wel de herontdekking van het jaar voor mij ik verhoog naar 4 ster.

Zelf hou ik erg van hun muziek ook al ken ik ze nog niet zo lang. Ik ken niet alle nummers op dit nummer, maar If I Die Tomorrow, Dr. Feelgood en Girls Gorls Girls vind ik erg leuke nummers! En natuurlijk nog wel meer.

avatar van The Scientist
Berichten verplaatst naar Mötley Crüe

Ik ke alle nummer van morley crue.

Morley is motley

Rizz
Tot aan nummer 23 is het leuk. Dan zakt het echt in. Alleen in Sick Love Song hoor je nog wat terug van de oude Motley. De rest is.. bagger
De uitgebreide versie dus niet kopen.

avatar van vielip
Niet helemaal Rizz; nummers als Hooligan's holiday, Misunderstood en Bitter pill zijn toch echt juweeltjes!! De overige songs ben ik met je eens

Rizz
Met Hooligan's Holiday heb ik helaas niet zoveel, een goed nummer, maar het kabbelt maar een beetje voort. Misunderstood en Bitter Pill zijn inderdaad niet slecht, maar zet ik gewoon weinig op omdat ik liever hun oude nummers hoor

avatar van vielip
Dat laatste ben ik dan weer helemaal met je eens!

PriestMaiden
Ik vind dit ook een erg complete verzamelaar van Motley Crue. Hun eerste albums t.e.m. Dr. Feelgood waren hun hoogtepunt, hierna werden ze steeds minder, maar het materiaal van de laatste 5 jaar, getuigende van de heerlijke single If I Die Tomorrow, rockt terug zoals vanouds.