My Morning Jacket - It Still Moves (2003)

Rock / Pop
Label: ATO

1. Mahgeetah (5:56)
  2. Dancefloors (5:38)
  3. Golden (4:39)
  4. Master Plan (5:05)
  5. One Big Holiday (5:21)
  6. I Will Sing You Songs (9:18)
  7. Easy Morning Rebel (5:09)
  8. Run Thru (5:45)
  9. Rollin' Back (7:50)
  10. Just One Thing (3:13)
  11. Steam Engine (7:26)
  12. One in the Same (6:23)
avatar van thelion
Goed degelijk en samenhangend album van My Morning Jacket.

Het gaat allekanten op van Ruige Rock naar rustig ingetogen nummers waarbij de inspiratie werkelijk overal vandaan komt Roots, Folk, Rock, Gospel, Country, Pop en wat al niet meer.
En tog hoort het ook weer allemaal bij elkaar de verbindende factor is de bijzonder mooie stem van zanger Jim James. De stem komt net zo makkelijk weg met Country en Folk als met Rock.

Op dit album komt het eigen geluid van My Morning Jacket dat ze door de jaren heen hebben gecreerd het best tot zijn recht komt en dat geluid krijgt op Z een vervolg.

Wat mij betreft samen met Z het beste van My Morning Jacket wat ze tot nu toe hebben uitgebracht.