Bleached - Ride Your Heart (2013)

Label: Dead Oceans

1. Looking for a Fight (2:17)
  2. Next Stop (2:33)
  3. Outta My Mind (3:23)
  4. Dead in Your Head (4:21)
  5. Dreaming Without You (3:19)
  6. Waiting by the Telephone (1:56)
  7. Love Spells (2:52)
  8. Searching Through the Past (3:16)
  9. Ride Your Heart (2:50)
  10. Dead Boy (3:26)
  11. Guy Like You (2:39)
  12. When I Was Yours (4:07)
avatar van Angelo
Ik heb vanavond al een paar keer Next Stop beluisterd, en moet zeggen dat ik er eigenlijk best vrolijk van word. Ik houd sowieso wel van de sixties sound die ook hierin terug te horen is. Maar eens in de gaten houden, dit debuut. Een heel album in de stijl van het voornoemde nummer zou wel tof zijn.

avatar van paddy pipedown
Als de liedjes goed zijn is het meteen raak met deze band.
Next Stop, Searching Through the Past en nog een paar tracks zijn heerlijke girlgroup popsongs met Ramones-inslag.
Helaas is niet het niet de hele tijd prijs, maar soit; het luister best lekker weg.

avatar van erwinz
Niet teveel woorden aan vuil maken. Gewoon luisteren en genieten. Sinds deze plaat uit de speakers knalt is het zomer en dat blijft zo als het later deze week weer koud is en regent.

Lees mijn volledige recensie op:
De krenten uit de pop: Bleached - Ride Your Heart - dekrentenuitdepop.blogspot.nl

Erwin

avatar van ArnoldusK
Vrouwelijke surf-punk die niet echt goed overkomt als je de sound vergelijkt met Ty Segall , Bass Drum of Death of Wavves. Té vrouwelijk...

Tumbleweed
ArnoldusK schreef:
Té vrouwelijk...

Rare opmerking. Wanneer is iets nou weer 'te vrouwelijk', en zelfs al is het zo, wat is daar dan negatief aan?

avatar van E-Clect-Eddy
Doet me denken aan het prachtige album van Strawberry Switchblade. Maar veel rockier en minder 80s en minder Synthpop dan dat album.