Dido - Girl Who Got Away (2013)

Label: RCA

1. No Freedom (3:16)
  2. Girl Who Got Away (3:23)
  3. Let Us Move On (4:10)

met Kendrick Lamar

4. Blackbird (4:09)
  5. End of Night (3:58)
  6. Sitting on the Roof of the World (3:18)
  7. Love to Blame (4:36)
  8. Go Dreaming (4:24)
  9. Happy New Year (3:29)
  10. Loveless Hearts (3:05)
  11. Day Before We Went to War (5:12)
  12. Let Us Move On [Jeff Bhasker Version] * (4:31)

met Kendrick Lamar

13. All I See * (3:44)

met Pete Miser

14. Just Say Yes * (3:35)
  15. Let's Run Away * (4:23)
  16. Everything to Love [Armin van Buuren Remix] * (5:55)
  17. Lost * (4:17)
  18. No Freedom [Benny Benassi Remix] * (5:59)
avatar van Shinobi
Net ook maar eens even beluisterd via Spotify en het klinkt weer lekker hoor, ik eerst wel mijn bedenkingen over dit album omdat ik in verscheidene interviews had gelezen dat ze meer verschillende stijlen wou implementeren dit album. Gelukkig blijkt dit allemaal wel mee te vallen en het enige wat echt opmerkelijk te noemen is, is de samenwerking met Kendrick Lamar. Maar op zich is dat ook wel goed uitgepakt.

Dido zelf klinkt weer heerlijk, gelijk herkenbaar als vanouds. Wat een pracht van een stem heeft zij toch, zonder twijfel één van de weinige zangeressen die ik echt kan waarderen.

Dikke 4,0 sterren.