CunninLynguists - Sloppy Seconds Vol. 2 (2005)

Label: QN5

1. Cornasto (2:43)
  2. WQN5 Station ID #1 (0:23)
  3. Masta Ace - Play Hard ('Knomercy: The Difference Vol. 2' Preview) (0:51)
  4. The Party (Skit) (1:58)
  5. What They Playin? (Blow My High) (2:39)

met Natti

6. Kynfolk - Being Human's Hard (3:43)

met Versatile

7. Tonedeff, Mecca, Session en PackFM - Fear (5:01)
  8. Cashmere the PRO - Clap (4:09)

met Oktober en Celph Titled

9. WQN5 Station ID #2 (0:36)
  10. The Beatnuts - Wachugondo? ('Knomercy: The Difference Vol. 2' Preview) (1:07)
  11. Natti - Break Even (3:42)

met Tripp Doogan

12. Chapter 13 - Brain over Muscle (3:46)
  13. Mr. SOS - Time (What Is It?) (3:36)
  14. Cashmere the PRO - Friendgirl (3:30)
  15. Tonedeff - Porcelain [Remix] (3:09)
  16. Miss Lady (3:12)

met Mr. SOS

17. Inverse - Til' the End (C.A.L.I.) (4:11)

met Trek Life

18. The Talk (Skit) (3:12)
  19. Since When? ('A Piece of Strange' Preview) (1:42)

met Natti

20. Mind Won't Behave (4:09)

met Natti en Mr. SOS

21. Blue Collar - It's Over (3:51)
  22. Be Free [Remix] (3:13)

23. W.C.G. (3:40)

24. Diamond Sky (3:00)

met Natti

25. WQN5 Station ID #3 (0:42)
  26. What'll You Do? ('A Piece of Strange' Preview) (1:14)
  27. Outro (0:11)
avatar van thaw04
Erg goed album met weer onwaarschijnlijk chilli beatz van Kno. Deacon maakt het weer af met de hoogwaardige lyrics. Net zo mooi als het nieuwe album Piece of Strange vind ik. De gastoptredens zijn ook weer perfect ingevuld met Tonedeff, Mr. Sos en Natti.

avatar van FunkyMonk
Is dit geen mixtape?

avatar van Kos
Kos
Ik denk het wel.

jorisje123456
Fantastische mixtape...

Vgn
Lekkere mixtape met een paar heerlijke tracks!!
Fear
break even
en de porcelain mixtape

avatar van MAS
MAS
Knomercy: The Difference Vol. 2 is er dus nooit van gekomen...

avatar van alexander-r
Wat een geweldige mixtape
Kan zich makkelijk meten met andere albums van de CunninLynguists. Een paar geweldige tracks: Til the end, Mind won't behave, Break Even, Diamond Sky, Friendgirl (tekst), Clap, Porcelain (remix). Al die tracks zitten ongeveer op hetzelfde enorm hoge niveau.

avatar van Nr.4
Geinige mixtape. Een van de weinige mixtapes die ik ook in huis heb, ben daar nooit zo van, maar voor de CL maak ik wel een uitzondering. En een extra kennismaking met Natti was dit natuurlijk.

avatar van -SprayIt-
Ja! Heerlijke plaat, wat een vibe. Wat mij betreft ondergewaardeerd hier.

avatar van Nr.4
MAS schreef:
Knomercy: The Difference Vol. 2 is er dus nooit van gekomen...

Vandaag weer eens deze mixtape geluisterd en dit was ook weer mijn eerste reactie na het horen van die tracks met Masta Ace en Beatnuts. Eeuwig zonde dat die plaat niet is uitgekomen. Sowieso jammer dat Kno nooit zo veel heeft geproduceerd voor anderen dan zijn groepsgenoten en aanverwante rappers.
Verder staat er overigens ook genoeg moois op deze, maar de skits en snippets maken toch wel dat dit een van de laatste CL-releases is die ik opzet.