Master P - Al Capone (2013)

1 stem

Label: No Limit Forever

1. Al Capone (3:14)

2. My Life (4:03)

met Louie V Mob

3. Brick to a Million (3:29)

4. Take a Ride (4:07)

met Louie V Mob

5. It Don't Make No Sense (4:18)

met Chief Keef en Fat Trel

6. How I Feel (4:25)

met Louie V Mob

7. Gangstas Need Love Too (4:14)

met Bride en Louie V Mob

8. No Limit to This Real Shit (5:22)

met Nipsey Hussle en The Game

11. We All We Got (4:05)

12. Louie Sheets (4:15)

13. Block Party (3:28)

met Alley Boy en Calliope Var

14. Friends with Benefits (3:51)

met Kirko Bangz

15. Kit Kat Bars (4:04)

avatar van thomzi50
"Why you doin' what you doin', man I don't know//But stay out my business, before I cut your fuckin' throat//Why I'm fuckin' rappin', and why I came back//Bitch I'm in a mansion you in a motherfuckin' shack".

THE KING IS BACK.

bennerd
Lekkere tape, maar natuurlijk met de nodige mankementen. Master P is heerlijk op dreef als hij de trap-tour opgaat, omdat hij best zijn mannetje staat als schreeuwlelijk. In de meer gevoelige tracks gaat hij dan wel weer de mist in, zodat enkel de stukken van Kirko Bangz de moeite waard zijn. Alley Boy profileert zich wel heel sterk, ik moet die man in de gaten houden. Over het algemeen is Al Capone een degelijke tape voor mensen die niet genoeg kunnen krijgen van de nieuwe lichting gangsterrap uit het zuiden. Alleen is het hier uitgevoerd door een veteraan.