Daryll-Ann - DA Live (2000)

Label: Excelsior

1. Tools R Us (3:08)
  2. The Doctor & I (4:40)
  3. Mirror Mind (3:35)
  4. Allright (4:46)
  5. Stay (5:08)
  6. H.P. Confirm (6:34)
  7. I Could Never Love You (4:31)
  8. Always Share (4:44)
  9. Everybody's Cool (2:48)
  10. Riverside (3:43)
  11. All by Myself (2:47)
  12. Surely Justice (3:33)
  13. Desmond Don't Go (2:40)
  14. Trip the Stairs (4:02)
avatar van ariedirk
ik ben een van de 2250 gelukkige die deze live cd heeft, ik vind het een goed plaatje, de nummers komen beter uit de verf dan op de studioalbums, er ligt wel veel nadruk op de happy traumsplaat, dat had van mij niet persee gehoeven

avatar van ðe waan
En vooral te weinig Weeps.

Maar verder een uitstekende Live CD.

Jammer jammer dat DA voltooid verleden tijd is.

avatar van matthijs
Heb ze ook keer live gezien, koste me moeite de show uit te zien. Ze hebben een paar hele mooie liedjes maar ook net iets te veel middelmatige. En er zit geen 'skip' knop op een live concert. Tenminste als je er bij bent. Wel als je m thuis in je cd speler hebt.
Vind de live uitvoeringen niet veel toevoegen. En ze zien vond ik ook geen meerwaarde hebben. Ik hoef niet per se een visueel spektakel, maar wil wel het idee hebben dat de muzikanten er zin in hebben. Nouja, mijn beleving.