Axelle Red - Rouge Ardent (2013)

Belgiƫ
Uitgebracht in eigen beheer

1. Un Amour Profond (3:51)
  2. Sur La Route Sablée (3:32)
  3. Rouge Ardent (3:56)
  4. C'est une Ville (3:39)
  5. Je Te L'avais Dit (3:57)
  6. Quelque Part Ailleurs (3:25)
  7. Ce Cœur en Or (3:30)
  8. De Mieux en Mieux (3:02)
  9. Jusqu'au Bout (3:30)
  10. La Maison Desertée (3:34)
avatar van goldendream
Hoera, nieuw album van de rode sirene!

avatar van Tompie
Ok, er komen veel 'goede' of 'mooie' liedjes uit... maar de nieuwste single van Axelle Red - 'Rouge ardent' - is werkelijk PRACHTIG! Die weemoed... die sensualiteit. Als ik dat hoor, kan het me echt niet schelen dat ze haar lippen laat opspuiten en botox gebruikt. Vergeef ik haar allemaal. Laat dit een wereldhit worden a.u.b.!

En ja, ze zingt niet altijd perfect, ik weet het. Kan me aan mijn reet roesten, perfect kan ook saai zijn.

Om dan nog maar te zwijgen over de bloedmooie clip. Zo mogen der meer gemaakt worden.

Complimenten aan het hele team dat hiervoor verantwoordelijk is!

avatar van bver
Rouge Ardent is echt wel een prachtige single!

avatar van Kronos
Inderdaad goeie single. Gewoonlijk heeft de muziek van Axelle Red een te hoog lichte muziek gehalte voor mij, maar dit nummer heeft iets melancholisch dat me wel aanspreekt.

avatar van Kronos
Intussen dit album aangeschaft en bijzonder tevreden mee. De liedjes steken goed in elkaar, de langzamere zijn beklijvend en de uptempo nummers hebben voldoende pit.