Plastikman - Musik (1994)

Canada

9. Marbles (11:07)
  10. Lasttrak (8:22)
avatar van Dridge
1,0
Avant-Garde m'n ass , bagger van de allerbovenste plank als je het mij vraagt

avatar van Paap_Floyd
Licht je reactie eens toe. Wat is er zo bagger?

avatar van LeRoi
Idd vreemde benaming voor deze bijzondere artiest met dito 'geluidsverkenningen' (na 2 keer luisteren toch maar op mijn 'wenslijst' gezet)......
N.b. 1: Artiesten die nwe wegen durven te bewandelen geef ik altijd een streepje voor / hebben voordeel van de twijfel (zoals bijv. ook Briskey uut het Vlaanderland)
N.b. 2: Kan natuurlijk zijn dat na verloop van tijd deze muziek ook mij onvoldoende kan boeien..........time will tell.....
N.b. 3: Dridge, nice T10 lijsie!

avatar van Paap_Floyd
In vergelijking met Artifact of Consumed (de rest heb ik nog niet gehoord) vind ik dit plaatje een beetje aan de saaie kant. Het mag van mij wel wat dieper gaan allemaal, ik kan er niet meer van maken dan 3*.

avatar van RogerV
Het eerste en de twee laatste nummers zijn wel mooie memorabele nummers van dit album. Wat daar tussenin zit is minder geslaagd. Leuke probeersels maar ze zijn het net niet of zelfs gewoon bloedirritant.

Maar zeker dat lasttrack is echt een schitterend verstopt stukje ambient. Echt hemels.