Santana - All That I Am (2005)

Label: Arista

1. Hermes (4:10)
  2. El Fuego (4:17)
  3. I'm Feeling You (3:54)

met Michelle Branch en The Wreckers

4. My Man (4:34)

met Big Boi en Mary J. Blige

5. Just Feel Better (4:13)

met Steven Tyler

9. Trinity (3:33)

met Kirk Hammett en Robert Randolph

10. Cry Baby Cry (3:51)

met Joss Stone en Sean Paul

11. Brown Skin Girl (4:44)

met Bo Bice

12. I Don't Wanna Lose Your Love (3:57)

met Los Lonely Boys

13. Tu Amor (4:01)
avatar van T.O.
Blijkbaar wil Santana weer hoge ogen in de hitlijsten gaan scoren aangezien er niet op de gastartiesten bezuinigd is.

Ach ja, zal wel weer zo'n album voor jong en oud zijn

avatar van Reijersen
Damn, wat vind ik dit tot nog toe een heerlijke CD. Het nr met Anthony Hamilton is super-relaxed. Met Big Boi is wel btje funky.

avatar van rrremberrrt
ben benieuwd

avatar van Erikpol
Geweldig album, zo relax maar natuurlijk geen Supernatural.
I Don't Wanna Lose Your Love met met Los Lonely Boys is mijn favoriet!

avatar van Hans Brouwer
Fantastisch. Santana is weer super. Een absolute aanrader!!!

Hans Brouwer schreef:
Fantastisch. Santana is weer super. Een absolute aanrader!!!

Deze cd zit nu een paar dagen in m'n cd speler en staat de gehele dag op repeat. Wat ik al schreef: wat een geweldig album. Volgend jaar komt Carlos naar Rotterdam voor een concert, I'll be there.

nicolas
hij komt op 9 mei naar antwerpen en raad eens wie kaartjes heeft :-p ...

avatar van Eddie
Ik heb van weinig platen zulke verschillende reacties gehoord, hier vind men hem geweldig, ik lees ook heel veel reviews waarim de plaat als inspiratieloos en als rip-off wordt bestempeld. Ik vind het nummer met steven tyler iig werelds, had een mooie zomer hit kunnen zijn (vanwege die heerlijke melodielijk in het refrein) waren het niet dat het winter is ik zal hem binekort eens gaan checken.

nicolas
trinity is echt goed, die typische gitaarriffs die je ook vaak terugvond in nummers uit de seventies (led zeppelin - since i've been lpving you). mooie cd in 't algemeen! toch vraag ik me af wat sean paul hierop doet?!

avatar van Geronimootje
Het enige nummer dat ik minder vind, is Cry Baby Cry met Sean Paul, maar de rest is absoluut super!

nicolas
ja sean paul hoort echt niet thuis in zo'n cd vind ik persoonlijk *-)

Hans Brouwer schreef:

8 mei om precies te zijn. In de Telegraaf van gisteren stond een overzicht van alle te geven concerten. Zo ook dit concert van oom Carlos Santana. Het concert is nog niet uitverkocht! Het kan toch niet zo zijn dat Carlos op 8 mei voor een half vol Ahoy staat te spelen. Dat heb ik één keer meegemaakt, bovenste ring helemaal leeg en afgeschermd met van die zwarte gordijnen, brrrrr Dus dames en heren mede MuMe 'ers: heeft u nog geen kaartje voor dit concert? Vandaag nog kopen. U krijgt het concert van uw leven, dat garandeer ik u. En als u nog geld over hebt koop dan deze cd want hij echt fantastisch!

avatar van lebowski
Tja, hetzelfde dilemma als bij Prince, het is allemaal niet slecht natuurlijk, maar waarom in godsnaam dit album opzetten als je Abraxas ook in de kast hebt staan? 2,5*

lebowski schreef:
Maar waarom in godsnaam dit album opzetten als je Abraxas ook in de kast hebt staan? 2,5*

Omdat Abraxas een album is uit de oertijd en er weinig artiesten zijn die zo met hun tijd meegaan en blijven "groeien" als Carlos. Daarom dus!

avatar van Reijersen
Cry Baby Cry is de single die nu uitgebracht is. Opvallend genoeg wordt dit nummer overal genoteerd als Santana ft. Sean Paul, de naam van Joss Stone is nergens te bekennen, terwijl zij toch echt het refrein tot zich neemt.

avatar van jowietje
Misschien komt dat omdat zei niet in de clip te zien is, ik vind het wel lullig want zonder haar was het nummer al stukken minder.

avatar van Hans Brouwer
Nog 8 nachtjes slapen............. Santana live in concert, Ahoy Rotterdam. Er zijn nog kaartjes

Veel plezier

jowietje schreef:
Veel plezier

Maar Jowietje, jij komt toch ook??

Nee hoor
Komen alle gastartiesten ook? Nee toch?

jowietje schreef:
Komen alle gastartiesten ook? Nee toch?

Ik vrees van niet. Maar Carlos is prima in staat om er zonder gasten ook een feest van te maken!

avatar van the viking
Santana maken die dan nog wel muziek vanuit hun roots ?
Samba Pa Ti en She's not there waren en zijn nog steeds wereldnummers ! Toen hij echter commerciele muziek ging maken o.a met zo'n vreemde snuiter (ben zijn naam vergeten ) ben ik teleurgesteld afgehaakt !

the viking schreef:

The Viking, dat kan je toch niet menen

avatar van the viking
Hans ga in elk geval dit album nog wel even beluisteren ondanks dat die Sean Paul ook van de partij is !

avatar van Hans Brouwer
Nog drie nachtjes slapen...... Er zijn nog steeds kaartjes

avatar van Hans Brouwer
Nog twee nachtjes slapen........ Je kunt er nog naar toe!

avatar van Hans Brouwer
Nog één nachtje slapen......... dan worden wij getrakteerd op (waarschijnlijk) hèt concert van het jaar.
Ik heb het zojuist gechecked, U kunt er nog steeds naar toe.
€ 50 voor een staanplaats, het is voor niets! De tijd begint zo langzamerhand echter wel te dringen!!

nicolas
heb santana gisteren gezien. man, wat die kerel uit z'n gitaar stampt is gewoon heilig! een concert van 2 uur en 40 minuten is geen alledaags fenomeen voor een ?60?-jarige. het concert was zalig, zat erg goed in elkaar, er werd 2 uur en 40 minuten geïproviseerd en dit is zeker één van de beste concerten die ik ooit heb gezien (en ik heb er al veel gezien)

Joy
mm, meningen verdeeld

zag santana pakkumbeet 5 jaar terug in ahoy

ik kreeg een gevoel van: de band is super, en santana 'mag' meespelen omdat het nu eenmal zijn band is

vroeger werk vind ik te gek,maar later werd santana een trukkendoosgitarist

joy