Queen - Jewels (2004)

Label: EMI

1. I Was Born to Love You (4:50)
  2. We Will Rock You (2:01)
  3. We Are the Champions (3:01)
  4. Don't Stop Me Now (3:29)
  5. Too Much Love Will Kill You (4:19)
  6. Let Me Live (4:45)
  7. You're My Best Friend (2:50)
  8. Under Pressure (3:56)
  9. Radio Ga Ga (5:48)
  10. Somebody to Love (4:56)
  11. Killer Queen (2:59)
  12. Another One Bites the Dust (3:34)
  13. Crazy Little Thing Called Love (2:42)
  14. Flash (2:49)
  15. The Show Must Go On (4:24)
  16. Bohemian Rhapsody (5:54)
avatar van bloempje24
Weer een onzin verzamelaar. Sind de dood van Freddy zijn er weet ik niet hoeveel verzamelaars uitgebracht. Overbodig en nutteloos.

is dit een speciale verzamelaar of...?
ik bedoel: Bohemian Rhapsody 8 minuut 26
of is dat een live versie (staat er nl niet achter)

bloempje24 schreef:

Dat heb je altijd........als er iemand dood is komen er ik weet niet hoeveel verzamelaars. Zie bijv. Lennon, die verzamelaars zijn niet te tellen......om over Elvis nog maar te zwijgen.

avatar van avdj
Dat is waar maar het verschil is dat bij Lennon alles van één platenmaatschappij komt! Bij Elvis niet.

avdj schreef:

waar haal jij die wijsheid vandaan?
elke serieus te noemen verzamelaar van E. is toch RCA/BMG

avatar van avdj
Maar er zijn dus heel veel niet-serieus-te-nemen verzamelaars

ontelbaar

avatar van avdj
Iemand enig idee hoeveel reguliere albums hij heb? Op MuMe is dat helaas niet te achterhalen omdat bij het toevoegen de labels niet altijd ingevuld zijn en het corrigeren dus onmogelijk maakt.

reguliere albums: dwz tot 1977: ongeveer 65
zitten wel zogenaamde low budget albums bij (uitgekomen bij sublabel Camden) en enkele verzamelalbums zoals Golden Records vol1 1 t/m 4 ed.

we wijken wel erg af
voor Elvis vragen kun je beter naar het topic gaan ipv Queen - Jewels

Pieter Paal
Ik heb deze verzamelaar nog nooit eerder gezien, maar zo te zien is hij overbodig.

Pieter Paal
Gelukkig staat 'Flash' er ook op.

EVANSHEWSON
Qua overbodigheid slaat dit echt wel alles!
Is Queen nu eindelijk genoeg uitgemolken?
Ik zou het geloven!

Joy
wat ik niet goed begrijp, is dat dit soort ceedees - hoogst waarschijnlijk heeft de uitgave 0,0 met queen zelf te maken ,noch hebben zij een vinger in de pap gehad - terecht komen op deze site

avatar van djarend
Hij is inderdaad overbodig, maar ook niet voor ons bedoeld, alleen voor de Japanse markt, en voor verzamelaars als ik die alle officiele cd's wil hebben van Queen, tenminste uit Europa, USA en Japan. Ik heb nu een hoop over de Queen cd's gelezen hier en er zijn een hoop "nep"fans te bekennen, schrijf anders tenminste de naam eens goed. Het is niet FreddY maar FreddIE Mercury..

djarend schreef:

En daarom sinds 2013 verkrijgbaar als geremasterde Shm CD in een geweldige geluidskwaliteit. Noem dat maar overbodig.

avatar van Mssr Renard
ettettummu schreef:
is dit een speciale verzamelaar of...?
ik bedoel: Bohemian Rhapsody 8 minuut 26
of is dat een live versie (staat er nl niet achter)

Al sinds 2005 heeft niemand de moeite genomen dit aan te passen. Ik heb het nu aangepast. Ik heb ook gelijk Jewels deel 2 aangepast. Graag gedaan.