The Pineapple Thief - Build a World (2013)

Label: KScope

1. Build a World (3:53)
  2. You Don't Look So Innocent (3:54)
  3. What Are You Saying? (4:14)
  4. You Drew Blood (6:58)
  5. Build a World [Dirty Hifi Remix] (5:59)
avatar van dynamo d
Nieuwe EP van TPT met 3 nieuwe nummers. Ben zeer benieuwd. Het nummer Build a World komt van het laatste album, All the Wars, maar de overige nummers zijn nog niet eerder uitgebracht. TPT blijft veel kwaliteitsmuziek produceren.

avatar van Mindscapes
Reeds besteld bij Burning Shed, tiental euro, kosten inbegrepen. Hun tweede album '137' is nu trouwens geremixed en geremastered en ook te bestellen bij BS! Benieuwd naar de echt vroege TPT...

avatar van legian
Gisteren meteen maar meegenomen bij Paradiso.
De nummers kinken goed hoewel het nog niet echt wil pakken (wat wil je na 1 keer luisteren).

vind het wel een gave hoes trouwens,

avatar van Brunniepoo
Die nieuwe nummers wisten gisteren bij mij eigenlijk niet voldoende enthousiasme te wekken om dit album aan te schaffen...

bennerd
Bericht verwijderd. Als je een album te koop aanbiedt, gaat dat via de 'Te koop'-topics in het forum of via pm, niet bij de betreffende albums zelf.

avatar van Supersid
De hoes is idd zéér ok, de muziek eigenlijk ook Ik heb het alleen niet zo voor remixen, al valt deze nog min of meer te verdedigen vind ik...

avatar van Broem
Daar ga ik naar op zoek. Prima band

avatar van Leptop
Mijn eerste kennismaking met deze band. Vreemd eigenlijk, getuige mijn muzieksmaak, maar allez, alles moet een eerste keer zijn.

Ik heb de CD gekocht vanwege de hoes, althans ik wilde ook eens wat van deze band horen en hebben, en met deze hoes was de keuze snel gemaakt. Geweldige hoes!

Ik laat de muziek nog eens goed op me inwerken. Klinkt op het eerste oor wat mainstream, maar op het 2e oor tenminste mainstream+. Wellicht krijgt het me nog echt te pakken.

avatar van Mindscapes
Leptop schreef:
Mijn eerste kennismaking met deze band ... Wellicht krijgt het me nog echt te pakken.

Ik zou gaan voor Tightly Unwound, wat mij betreft misschien de In Absentia van Pineapple Thief. Iets hardere elementen, maar daar waar dat Porcupine Tree erg goed geslaagd is met Deadwing en FoaBP, vind ik Tightly Unwound van Pineapple Thief hun hoogtepunt. Variations on a Dream is ook érg goed, wat dromeriger en minder hard edoch. En gelukkig nieuwjaar!