The Walkabouts - Setting the Woods on Fire (1994)

Rock / Folk
Label: Cargo

1. Good Luck Morning (4:13)
  2. Firetrap (5:40)
  3. Bordertown (5:52)
  4. Feeling No Pain (5:12)
  5. Old Crow (4:26)
  6. Almost Wisdom (4:45)
  7. Sand & Gravel (6:34)
  8. Nightdrive (5:39)
  9. Hole in the Mountain (3:49)
  10. Pass Me on Over (4:11)
  11. Up in the Graveyard (6:12)
  12. Promised (6:33)
avatar van thebestfreaks
Ik vind de cd als geheel niet erg sterk, maar wat staan er een paar geweldige nummers op zeg ! M.n. Bordertown, Firetrap en Nightdrive 3,5*

EVANSHEWSON
thebestfreaks schreef:

Ik vind dit één van de hardste die ze maakten, maar daarom niet slecht, ik ga hem inder beluisteren, maar als ik in de mood ben voor wat steviger werk : ja !
3.5 ster is inderdaad ook mijn oordeel !

Father McKenzie
Duister album met duistere hoes, maar toch heel mooi, de band is niet van de minste. Toch slechts 19 stemmen, dat verwondert me enigszins....

avatar van Shangri-la
Fijn dat je deze band toch weer wat uit de vergetelheid haalt. Geweldige plaat dit, een van hun beste wat mij betreft...

Een stuk duisterder dan hun andere werk.
De hoes is perfect gekozen.
Maar hoe dan ook weer een zeer sterk album.