Anastacia - Anastacia (2004)

Label: Epic

1. Seasons Change (4:17)
  2. Left Outside Alone (4:17)
  3. Time (3:33)
  4. Sick and Tired (3:30)
  5. Heavy on My Heart (4:26)
  6. I Do (3:04)

met Sonny Sandoval

7. Welcome to My Truth (4:03)
  8. Pretty Little Dum Dum (4:37)
  9. Sexy Single (3:52)
  10. Rearview (4:12)
  11. Where Do I Belong (3:26)
  12. Maybe Today (5:15)
avatar van Devoo
Vind ik verassend goed. Hou normaal niet van zo'n muziek, maar deze muziek zit toch vol verassingen, hardere stukken, screams, ruige riffs en pompende Dancebeats. Catchy album, zeer toegankelijk, maar toch een beetje experimenteel. 3.5*

Lacrymosa
Haar nieuwe single "I can feel you" is echt barslecht. Hij is juist geleakt. Dit wordt de grootste teleurstelling van het jaar. Man wat een lelijk lied! Veel véél slechter dan elk lied op dit album. Je moet er maar eens naar luisteren. Het is dan nog een enorm saai nummer ook. Ik ben normaal niet erg kritisch. Maar dit gaat er toch wel over hoor.

avatar van Ericos
Ik vond 'I Can Feel You' in het begin erg wennen, maar ik vind het nummer erg goed nu.

Ben benieuwd wat er op het nieuwe album komt allemaal.
Hoop dat ze wel een beetje bij het genre van dit album blijft. Dan komt het helemaal goed!

avatar van Jazzthieve
obsessed schreef:
een van de beste platen van dit jaar, sick and tired vind ik echt briljant, de andere singles (left outside alone en welcome to my truth) zijn ook zeker goed en ook de rest van het album klinkt lekker..
4.5*

Grappig, eerst de hemel in prijzen en nu een 0,5 geven. Beetje schizofreen zeker.

Of wat ouder geworden en zijn smaak wat verder ontwikkeld.

avatar van De Peperkoekman
Wisselend album van Anastacia, waar gelukkig de meeste wel positief zijn, maar er ook een paar zwakkere tussen zitten.

De eerste is een zwakke opener, die ondanks het aardige tempo niet lekker klinkt. iets te druk, * 2,5

Left Outside Alone (*4,0) en Sick and Tired (*5,0) zijn mijn favoriete en ook Welcome to my truth (*4,0) is zeer fijn.

Heavy on My Heart (*3,5) begon erg ingekaktt en saai, maar werd door het prachtige refrein toch een ruime voldoende.

Sexy Single (*2,5) gaat wat meer de Country kant op voor mijn idee, laat het daarmee helaas wel tot de zwakken behoren.

Verder allemaal aardig met * 3,0 en * 3,5 dus zat ik aan een 4 te denken. Laat nou net het laatste nummer verschikkelijk zijn.

Maybe Today is een lang, saai maar vooral erg Amerikaans zeik nummer. Met die lieve en lange achtergrond toontjes klopt het contrast echt niet met de krijsende, borende stem van Anastacia. Begrijp me niet verkeerd, ik heb de krijsende, borende stem van Anastacia lief, maar dan in liedjes zoals Sick and tired, da's tenminste Rock, daar past het bij. Maar dit is gewoonweg slecht. * 1,0 ster dan nog voor de Betoverende ,elfenstof klinkende spiral, ergens middenin de Track.

Dit allemaal bij elkaar gemixt, is het een swingend Rock album, dat het moet hebben van, Sick and Tired en Left Outside Alone.

Gemiddeld iets lager, maar als een geheel verdiend het toch wel een *3,5