Anastacia - Anastacia (2004)

Label: Epic

1. Seasons Change (4:17)
  2. Left Outside Alone (4:17)
  3. Time (3:33)
  4. Sick and Tired (3:30)
  5. Heavy on My Heart (4:26)
  6. I Do (3:04)

met Sonny Sandoval

7. Welcome to My Truth (4:03)
  8. Pretty Little Dum Dum (4:37)
  9. Sexy Single (3:52)
  10. Rearview (4:12)
  11. Where Do I Belong (3:26)
  12. Maybe Today (5:15)
Vanaf 29 maart te koop!

Edit: Owhh staat er ondertussen ook

Nieuwe nummer op MTV gehoord,klinkt wel leuk.

Ik heb hem al helemaal kunnen beluisteren en deze schone dame is echt terug.
Na haar verschrikkelijke ziekte (borstkanker) zingt ze haar overwinning er helemaal uit.
Is echt de moeite waard om te kopen vooral het nummer dat ze zingt met de zanger van P.O.D. (Sonny) is echt een song met een overwinningsklank.
Prima CD vandaar mijn eerste stem 4,5.^O^

Greetz Mr Chelleke

Wist niet dat ze borstkanker gehad heeft.

Sinds haar stem wat minder rauw klinkt vind ik haar best om aan te horen. Haar laatste release vind ik geweldig.

In Left Outside Alone, met name het begin, hoor je toch een andere zangeres naast Anastacia. Wie is dat? Of zingt Anastacia die stukken zelf met een andere, minder rauwe, stem?

Ik denk dat zij het zelf is eigenlijk. Klinkt wel alsof degene die dat introotje zingt er heel veel moeite mee heeft. Ik zie in het boekje geen anders zangeres staan bij dit liedje.

Ik heb deze CD net gekocht en ik vind hem erg mooi. Track 6 is voorlopig mijn favoriet. Verbaasd te horen dat er ook een klein beetje ruig liedje op stond. Verder vind ik nummer 2 en 4 (de hits, waardoor ik in eerste instantie op het idee kwam deze te kopen) erg goed.

Ik denk dat dit een CD wordt die veel van haar tijd in mijn CD speler door gaat brengen.

De CD-Rommetje die je bij deze CD krijgt is best geining 4*.

0,5
een van de beste platen van dit jaar, sick and tired vind ik echt briljant, de andere singles (left outside alone en welcome to my truth) zijn ook zeker goed en ook de rest van het album klinkt lekker..
4.5*

Ik vind muziek van Anastacia eigenlijk erg guaw vervelen. Heb haar vorig album maar na een week had ik het al wel weer gezien. Aan het gemiddelde hier is dit album wel weer het beluisteren waard.

Heeft iemand trouwens enig idee wat die gozer in het liedje "sick and tired" er steeds doorheen brult? Ik kan er niks van maken.

avatar van T.O.
Nee, ik weet alleen dat ik het vreselijk irritant vind, net als het gehele nummer trouwens.

0,5
zet maar af, gooi maar weg, einde contract, geen nieuw album meer maken alsjeblieft !!

avatar van Snappy
1,0
Niet alleen die gozer heeft een irritante stem, maar die anastacia heeft kan er ook wat! Volgens mij is die gozer Anastacia.

Dit album is beduidend beter dan de 2 ervoor maar nog steeds niet geweldig. Haar stem is inderdaad wel minder schreeuwig geworden en dat is wel positief. Toch zijn het over het algemeen weer allemaal nummers ver beneden de maat. Alleen Left Outside Alone krijgt mijn goedkeuring

wederom een 1,0 voor Anastacia

avatar van Eddie
Anastacia is voor mij echt zo'n artiest waar ik geen mening over heb, de muziek zit goed in elkaar (wat wil je ook als er gewoon songschrijvers worden ingehuurd) Het is goed geproduceert, er zit alleen geen 'ziel' in. ik hoor geen overtuiging vanuit anastacia (niet alleenbij haar maar ook bij heel veel nadere artiesten van tegenwoordig). Ik kan dit niet slecht vinden want de muziek zit objectief beken gewoon goed in elkaar, het raakt me echter totaal niet, dus om het nu goed te noemen nee. ik kan er ook onmogelijk een waardereing voor geven.

Dit is mijn favoriete cd van Anastacia. Eerst vond ik haar echt verschrikkelijk maar toen kreeg ik steeds liedjes van een ander meisje en werd ik echt een grote 'fan'. Had deze cd gekocht, in de auto gestopt en daarna ben ik er helemaal verslaafd aan geworden

Luka
Ik vond de muziek van Anastacia altijd om te janken! Tot deze CD. Haar stem is in deze pop/rocknummers veel indringender en veel minder schreeuwerig dan in de voorgaande pulp.
Melodieus vind ik het bijna allemaal prachtige nummers en ik krijg bij deze CD het gevoel dat ze afrekent met het verleden en alleen nog maar datgene doet waar ze achter staat. Het is in mijn ogen absoluut geen MTV-product meer, Goddank en hulde!

avatar van Sinner
Moet eerlijk bekennen dat ik altijd wel een zwak voor Anastacia heb gehad. In tegenstelling tot de meeste zangeresjes heeft ze een lekker venijnig en rauwe stem en dat is net haar sterke punt. Voor de verandering nog eens eentje die je wel vanaf de eerste noot herkent. Ik vond Freak Of Nature (en ook de eerste) al heel erg leuke albums, maar vind dat deze beide overtreft. Misschien ook omdat hier de rock invloeden wat meer naar boven komen.

Zeker nummers als Seasons Change, Left Outside Alone, I Do en Time vind ik erg geslaagd. Ik ben dan ook wel heel erg benieuwd wat ze in de toekomst nog zal brengen.

(overigens is de dvd - Live At Last - ook best de moeite waard).

Ik vindt van deze cd ook alle nummers geweldig natuurlijk! Ik vindt dit (tot nu toe) de beste plaat die Ana gemaakt heeft! De nummers zijn tenminste geen prut nummers zoals Hilary Duff ze maakt want er is tenminste over na gedacht. Ik wou dat ik ook nummers kon schrijven zoals Anastacia Als mensen haar niks vinden zeg ik 'ga dan maar lekker weer naar je eigen favoriete muziek luisteren )

btw Ana zingt dat stukje in het begin van LOA wel zelf want bij een concert zei ze 'Nobody ever believes it's me at the beginning of the song, so once again I've to proof myself'
en dan zingt ze het zo super mooi

avatar van FunkStar
Ik moest aan begin ERG wennen aan de 'Rock Sound' van deze CD! Na een paar luisterbeurten kwam ik er achter dat er ook leuke en mooie nummers opstaan!
De tracks zijn stuk voor stuk (mee)geschreven door haarzelf en dat maakt het album nog persoonlijker. De tracks liggen dan ook lekker in het gehoor. Toppers zijn Sick & Tired, Rearview, Welcome To My Truth, Maybe Today en de opener van het album Seasons Change is egr lekker!

avatar van Wib0__
Lekker album
Favo's > Heavy On My Heart, Sick & Tired, Left Outside Alone.

avatar van HungUp
Mijn favoriete Anastacia cd, wat een wereldplaat. Ik vind geen een nummer niet leuk. Rearview & Where Do I Belong zijn mn favorieten.

avatar van Rinus
Geweldig album van deze zangeres. Ze zit eindelijk in de goede hoek kwa muzikale richting, rock en heavy ballads. Haar rauwe, soms zelfs wat bleusy en doorrookte stem leent zich hier het best voor. Ze heeft een enorm volume, en best een typerend en krachtig stemgeluid. Zelf vind ik haar 1 van de betere hedendaagse zangeressen.

Het album opent sterk, maar zakt jammer genoeg een beetje af naar het eind toe. Maar, al met al, een sterk album, dat een geweldige terugkeer betekende voor Anastacia na het gevecht tegen haar ziekte. Zonder twijfel de beste van haar tot nu toe 3 uitgebrachte reguliere studioalbums.

Charles Manson
hoewel ik met de muziek niets heb, vind ik haar wel een schitterende verschijning.

ik vind haar stem te hard, te grof.

Echt een verbetering!!

Freak Of Nature vind ik niks meer.....
Was tevens ook mijn eerste cd ooit,,lol.

HOu zelf ook meer van rock/pop
dus deze cd vind ik erg goed!

*4.0

avatar van Reijersen
Dit is naar mijn bescheiden mening het beste album dat Anastacia gemaakt heeft. Ze is hier iets meer de rock kant opgegaan en dat past eigenlijk perfect bij haar stem.

Lacrymosa
Dit album is echt wel goed hoor. Maar ik ergerde me mateloos aan 2 liedjes namelijk Pretty Little Dum Dum en Sexy Single. Ik vind dit echt lelijke tracks. Ik heb ze dan maar vervangen met de 2 nieuwe liedjes van het verzamelalbum Pieces of a Dream vervangen. Nl. Pieces of a Dream en In Your Eyes. Nu is dit album pas echt goed!!
en 3.5 wordt dan 4.5.

Ben trouwens benieuwd naar haar nieuwe album. Ik hoop wel dat ze het Pop/Rock genre blijft aanhouden

Is er al nieuws over het album buiten dat het in 2008 verschijnt?

avatar van nmichiel
Hoe je het ook wendt of keert, Anastacia is onmiskenbaar Anastacia. Met een uniek stemgeluid.

En dat gegeven is ook meteen een beetje het probleem. Nummers als Left Outside Alone, Sick en Tired en Heavy on My Heart zijn afzonderlijk goede nummers zijn. Maar voor een plaat van 50 minuten lang, is die stem gewoon teveel van het goede. Aan het eind zakt de CD enorm in.

Toch nog 3*

avatar van MusicFreak
eindelijk dan een nieuw album van haar in aantocht!!
deze herfst zou ie moeten verschijnen...
ben erg benieuwt hoe de nieuwe plaat zal gaan klinken