Amorphous Androgynous - Tales of Ephidrina (1993)

Electronic

7. Fat Cat (4:04)
  8. Pod Room (5:28)
Joy
ah, daar issie

mijn eerste kennismaking met wat een soort van ambient genoemd kan worden

voor mij een klassieker

Mountain Goat wat een nummer!

Vreemd dat er zo weinig reacties staan

De naam zal het hem doen, tis zeg maar een afgeleide van FSOL, bekender neem ik aan dan dit

straf plaatje, nog steeds

avatar van RogerV
Prima brug tussen de twee legendarische FSOL albums. Heeft nog die typische dance elementen van Accelerator en Mental Cube. Maar de sound is al veel verfijnder.

Stijn_Slayer
Misschien zijn het wel die dance elementen die ik niet zo waardeer. Aan de andere kant voelt dit gewoon aan als een oefening voor Lifeforms. Heb hier nooit het idee dat ik naar goede composities luister die een duidelijk doel hebben. Veel kabbelt voort, terwijl er ondertussen sporadisch een goed idee opduikt.

avatar van Noere
Swab is een heerlijke klapper, knap ook voor die tijd. Met Mountain Goat erna heb je een fraai tweeluik, mooie sfeer en melodie natuurlijk. De tweede helft van het album vond ik aanvankelijk wat onbestemder en botter maar bij vaak genoeg luisteren kom je hier vanzelf wel in. Goede spaceplaat gebleken.