Yes-R - Mijn Pad (2005)

2. Mijn Pad (4:20)
  3. Daaro (3:30)
  4. Mammie (3:46)

met Brace

5. Wat Was de Reden? (2:55)
  6. Tienermoeders (4:39)

met Negativ en Brainpower

7. Waar Wil Je Heen? (3:50)
  8. Fissa (3:07)

met Derenzo

9. Actueel Vandaag (3:31)

met Ninthe en Riza

10. Vragenlijst (3:43)

met Derenzo

11. Van de Straat Naar de Top (3:56)
  12. Rollen met Ons (4:16)

met Soesi B en Subwoofer

13. Shit in de Disco (3:12)
  14. Drie Musketiers (3:36)

met Ali B en Lady Di

15. Geen Amerika (3:43)

met Mi-Jezz en Soesi B

16. Bedankt (4:26)

met Typhoon

17. Leipe Mocro Flavour [Remix] (3:11)

met Ali B en Brace

avatar van pascal83
Dit lijkt me dus drie keer niks, maar ik ben toch wel erg benieuwd naar de bijdrages van Negativ, Brainpower en Typhoon.

avatar van T.O.
Ik vind dat deze kerel wel een leuke 'flow' heeft.

avatar van Kos
Kos
Nou..

avatar van Reijersen
Dat nr met Typhoon is anders best relaxed. Maar komt meer door Typhoon heb ik zo t gevoel.

avatar van Eddie
Heeft hij zelfs een hele plaat, dat is toch dat irritante vendje uit Lijpe Mocroflavour van Ali-B.

nezzo
ik heb deze cd maar es geluisterd, omdat ik hem op straatremixes wel aardig vond. hij heeft zoals eerder gezegd een wel leuke flow.

maar dit is een beetje kinderachtige hiphop. ik denk dat hij niet zelf een solo cd moet maken maar gewoon af en toe es bij een grote naam een stukje rappen.

Tienermoeders is wel ok door bijdrage van brain en Bedankt is ook wel aardig, de rest is leuk voor een keertje maar meer niet

San
Rollen met Ons is vet

Verder heb ik het album nog nooit in z'n geheel beluisterd, dus stemmen zal ik niet..

Naar mijn mening is Yes-r een redelijk goeie rapper, zijn teksten mogen dan wel niet altijd even sterk zijn maar vooral zijn beats spreken mij aan. (hoewel hij ze niet zelf maakt.) De nummers Actueel vandaag, Mijn pad en Bedankt (met Typhoon) spreken mij erg aan. Ik heb veel meer waardering voor Typhoon gekregen door die track dus dat zegt best wel wat! Ik vind dit een erg geslaagd album ook al staan er best een aantal vullers op. Kortom fijn album met een aantal sterke tracks en een Yes-r met strakke flow!

Relax
#6, dat refrein is zo erg gejat van de Eminem style.
Please dit is zo gejat.
Maar ik vind de intro wel mooi, het klinkt wel spannend .
Maar het is niet echt mijn ding dit NL Rap.
Ik wacht op een album van Negativ.
En er zijn teveel featurings voor een eerste album.
Zonde...

Beetje jammer als dat commentaar Ik vind Yes-r een van de beste rappers van NL. Maarja iedereen zijn eigen mening!

Ik wil niet haten of zo, maar het gevolg van de populariteit van hiphop tegenwoordig, is dat je moet gaan luisteren naar pubers die je even een les levensbeschouwing gaan geven.

Terwijl de progressievere hiphop steeds abstracter in vorm en inhoud wordt [Kool Keith deed al aan rollenspellen in de vorige eeuw] krijgen we the obvious voorgeschoteld.

avatar van Conway Twitty
T.O. schreef:
Ik vind dat deze kerel wel een leuke 'flow' heeft.

zeker weten, hou normaal niet van deze lui maar in "mijn pad" (het nummer) laat ie wel goede dingen horen

avatar van Kos
Kos
ToNe schreef:

Couldn't agree more .

avatar van Cath
Hij heeft een fijn stemgeluid vind ik. Zijn teksten stellen alleen niet zo heel veel voor maarja.

1,0
ben deze CD gaan luisteren met de gedachte dat het niks zou zijn... ik ben tot de conclusie gekomen dat die nog slechter is dan ik dacht. vaak veel kinderachtige teksten met weinig inhoud.

1 sterretje

klinkt goed,

ik vind Yes-r de beste rapper van Nederland & door zn teksten te luisteren heb ik heeeel veel respect voor hem gekregen! ik kan er me hele leven wel naar luisteren! ik heb al de liedjes van zn album gehoord behalve de intro maar die zal ook wel goed zijn!! hij heeft een hele leuke flow & zn teksten zijn geweldig!!!! dus van mijn krijgt ie een 10

avatar van MJ_DA_MAN
ik vind Yes-r de beste rapper van Nederland van mijn krijgt ie een 10

Ga Extince en Opgezwolle luisteren. Deze gast kan nog niet eens 1 fatsoenlijke Nederlandse zin uitspreken.

avatar van Conway Twitty
Romée schreef:
ik kan er me hele leven wel naar luisteren!

Hier ga je over 2/3 maanden spijt van krijgen.

yes-r je bent een lekkerding

Deryaa schreef:
yes-r je bent een lekkerding

Whahahah, en zijn muziek?

het album mijn pad van yes-R is echt dope shit vooral bedankt, mijn pad en tienermoeder vind ik echt te relaxt
ook de bijdrage van brainpower, soesi B, lady D en tyfoon zijn echt goed.

wat een nerd, teksten onboeied, kut flow, sorry, en voor mensen gaan vragen of ik het album gehoord heb, ja dat heb ik, 2 keer zelfs

Har-M schreef:

whoohoo, 2 keer!.
Je kunt pas een goed oordeel geven als je het echt een kans geeft en het wel wat meer dan 2 keer luisterd..

Marcel²
Cath schreef:

En als je dat doet net als ik, zal je merken dat het best nog een aardig album is. 2.5*.

1,5

hahahahahaahahahaaa

avatar van WeSSeL..
Romée schreef:

Heel jammer dat het nog maar tot 5* gaat en een ander ding is het jammer dat er mensen bestaan zoals dit, die 1 stem geven dan meteen weer weggaan en niet terugkomen.

Cath schreef:

Whahahah, en zijn muziek?

ooooook super,, maar hij is zooooooo lekker!!

ik vind yes-r beter dan ali b