Lapalux - Nostalchic (2013)

Electronic
Label: Brainfeeder

1. IAMSYS (Tape Intro) (2:53)
  2. Guuurl (3:45)
  3. Kelly Brook (2:58)
  4. One Thing (3:55)

met Jenna Andrews

5. Flower (4:12)
  6. Swallowing Smoke (4:29)
  7. Without You (5:26)

met Kerry Leatham

8. Straight Over My Head (3:31)
  9. Dance (3:37)

met Astrid Williamson

10. The Dead Sea (4:23)
  11. Walking Words (2:38)
  12. O E A (4:48)
avatar van Booyo
EP is uit met daarop Without You, Swallowing Smoke en Guuurl. Dit zijn alvast fijne nummertjes, met name laatstgenoemde, dus deze gaat op de lijst.

avatar van FlyLo
Klopt

Improvision
Ah yes, hier kijk ik naar uit. Lapalux is een held.

avatar van frans swa
het talent straalt er wel van af zeg bij Lapalux
staan een paar heeeerlijke, rijke producties op, die je weten te raken
maar over het hele album vind ik het "R&B-gehalte" toch echt wat te groot, jammer. verlaag m weer naar 3,5

Calmdown!
Inderdaad een vrij hoog R&B-gehalte, voornamelijk door de vocalen die gebruikt zijn. Zonder die vocals had ik het denk ik téveel op Flying Lotus vinden lijken, ondanks dat ik echt groot fan ben van hem. Ondanks dat toch een fijne plaat hoor, duidelijk een bijzonder talentvolle producer die Lapalux.