Brian Wilson - Pet Sounds Live (2002)

Label: Sanctuary

1. Show Intro (0:30)
  2. Wouldn't It Be Nice (2:54)
  3. You Still Believe in Me (3:04)
  4. That's Not Me (2:22)
  5. Don't Talk (Put Your Head on My Shoulder) (3:07)
  6. I'm Waiting for the Day (3:29)
  7. Let's Go Away for Awhile (2:51)
  8. Sloop John B. (3:26)
  9. God Only Knows (3:13)
  10. I Know There's an Aswer (3:04)
  11. Here Today (3:15)
  12. I Just Wasn't Made for These Times (3:30)
  13. Pet Sounds (4:06)
  14. Caroline No (4:16)
avatar van HiLL
Dit is verdomde interessant.

avatar van Blokkie
Die andere live-plaat van Brian Wilson (Live At the Roxy Theatre) is nog veel interessanter.

avatar van BB King
ben een groot liefhebber van live platen. maar deze is toch niet echt interessant. de studio plaat van the beach boys is stukken beter. dan kan je deze beter laten liggen. blijf genieten van het origineel uit 1966 !

Stijn_Slayer
Dit is toch redelijk beschamend. Vocaal komt dit in de verste verte niet in de buurt van het origineel. Wilsons stem is toch behoorlijk achteruit gegaan.

De uitvoeringen zijn soms ook een beetje flauw. De fluit in het intro van 'I'm Waiting For the Day' is daar een goed voorbeeld van. Dat maakt het allemaal een beetje goedkoop. Nu is 't lastig om alle toeters en bellen live uit te voeren, maar op deze manier had het van mij niet gehoeven.