Harry Fraud - Adrift (2013)

Label: SRFSCHL

1. Morey Boogie Boards (3:07)

met Action Bronson

9. Wake Up (3:57)

met French Montana en Trae tha Truth

10. Hold Up (2:44)

met Chevy Woods en Chinx Drugz

11. Open Your Eyes (2:25)

met Chiddy en Mac Miller

12. Petrin Hill Peonies (WaveMix) (2:48)

met Stalley

13. Payroll (3:30)

met Curren$y en Young Roddy

14. We Rollin' (3:12)

met Chinx Drugz

15. Garbage Bag Money (Freestyle) (1:15)

met French Montana

16. Deep in the Game (3:03)

met Fat Trel

17. I'm a Coke Boy (3:43)

met Chinx Drugz

met Chase Fetti en Fat Trel

23. O's & Pounds (5:20)

met Berner, Chevy Woods en Wiz Khalifa

avatar van Silky & Smooth
Hier heb ik dus lang opgewacht! Een soloproject van Harry Fraud, één van de beste producers op dit moment. Zeer benieuwd!

avatar van Delars
Hottest MC is vet.

avatar van Silky & Smooth
Eigenlijk precies wat ik had verwacht. Warme producties; een beetje ouderwets/soulvol en een beetje modern. De perfecte mix. De beats zijn al een genot om naar te luisteren. Daarnaast heeft Harry Fraud de rappers ook nog eens uitstekend geselecteerd. Iedereen past op zijn plaats en er staan een aantal leuke verassingen tussen, zoals Sir Michael Rocks en Chinz Drugz.

Het enige wat ontbreekt is een echt briljante uitschieter, een beats van het niveau Bird on a Wire (al is Wake Up ook prachtig!). Dit mag verder de pret niet drukken, want het niveau van deze tape is constant hoog. Bravo!

avatar van inder.b
Woow wat een lekker album! Had al verschillende losse nummers van Harry fraud gehoord maar dit hele album bevalt me wel! Kan de bijdrages van Fat Trel en Chinx Drugz ook zeker waarderen!

avatar van V.B.
Producties zijn sick, helaas zijn niet alle gastartiesten mijn ding. S.O. naar Mr. Montana