Chicken Shack - Imagination Lady (1972)

Blues
Label: Deram

1. Crying Won't Help You (5:10)
  2. Daughter of the Hillside (3:52)
  3. If I Were a Carpenter (6:34)
  4. Going Down (3:32)
  5. Poor Boy (5:10)
  6. Telling Your Fortune (11:10)
  7. The Loser (2:32)
Beste lezer,
Ik wil grag dit album op CD. Wie helpt.

Electro_
Men neme een fatsoenlijk downloadprogramma. Ik noem een LimeWire. Dan zet U uw verse MP3'tjes in een handig brand-programma (Nero), leeg CD'tje in je brander et voilà.

avatar van Jazper
En fogi ging aan de slag.

beaster1256
ja, leuke ouwe plaat , maar wel enorm gedateerd nu , toch prachtig gitaarwerk en bluesy nummers

avatar van Supersid
Best prima te pruimen, en in mijn beleving zelfs 1 van hun beste. Lekker stevig plaatje!

fogi schreef:
Beste lezer,
Ik wil grag dit album op CD. Wie helpt.

Hoi Fogi. Er zijn zogenaamde platenzaken. Die verkopen ook vaak cd's.

avatar van nlkink
fogi heeft zich in januari 2006 ingeschreven op MM en de laatste keer dat hij ons bezocht was april 2006. Ik denk niet dat het 'm nog gaat worden....

avatar van Mssr Renard
Ik deed het voor de grap. Vandaag had wel een grapje nodig.

avatar van Mssr Renard
Zo hallo he, dit moet wel de vetste Chicken Sjack-plaat zijn. Gereduceerd tot een trio met Stan Webb (gitaar en zang), John Glascock (bas), en Paul Hancox (drums).

Stan Webb doet het wat mij betreft prima in het powertrio-formaat. Donderende drums, vuige baslijnen en een lekker smerig gitaargeluid. Misschien wat vergelijkbaar met Robin Trower en Mountain maar toch gewoon heel eigen.

Bassist Gladcock is overigens de minste niet want hij had al gespeeld in The Gods en Toe Fat en zal nog gaan spelen bij de progband Carmen en Jethro Tull.

Ja, dit is wat mij betreft de beste Chicken Shack-plaat.

avatar van Mssr Renard
Halve punt erbij nog voor de fantastische drumsolo in Telling Your Fortune.