The Beatles - Twist and Shout (1963)

Label: Parlophone

1. Twist and Shout (2:33)
  2. A Taste of Honey (2:05)
  3. Do You Want to Know a Secret (1:59)
  4. There's a Place (1:52)
Wat mij betreft behoort dit tot het betere werk op Please Please Me.
There's a Place is grandioos.

Bob Cremers
En Twist And Shout is grandioos.

EVANSHEWSON
Twist and Shout is uiteraard grandioos. De andere tracks zijn heel goed.
* * * *

Harald
De ruwe sound van de Starclub Hamburg en de Cavern in Liverpool is nog duidelijk te horen.

Father McKenzie
Die vroege Beatles konden toch al rocken als de beesten, hun eigen brouwsels waren nog niet je dat, iedereen moet leren, maar ze hadden al schrijverstalent, vooral There's A Place is schitterend, maar het mooiste aan deze EP vind ik de hoes, ik weet niet waar die genomen is, ik ken de fotograaf niet, maar het is schitterend; de 4 young lads als gek dansend op een muur van een ruïne zo te zien, grandioos, ik wou dat ik dit eepeetje had, al was het maar voor de hoes!